ایتنا - تیکتاک از طریق یک مجموعه قابلیتها در اپلیکیشن اصلی خود، خرید آنلاین را برای کاربرانش عرضه کرد.
تیکتاک با بهرهبرداری از محبوبیتش به عنوان یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی، پس از ماهها آزمایش، کسب و کار تجارت الکترونیکی خود را در آمریکا راه اندازی کرد.
به گزارش ایتنا از ایسنا، تیکتاک از طریق یک مجموعه قابلیتها در اپلیکیشن اصلی خود، خرید آنلاین را برای کاربرانش عرضه کرده و امیدوار است که موفقیت پلتفرمهای آسیایی شین (Shein) و تمو (Temu) را تکرار کند.
بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر تیکتاک در آمریکا، اکنون قادر خواهند بود ویدئوها و پخش مستقیم را با لینکهایی برای خرید اقلام در فید خود، مشاهده کنند. این پلتفرم، ابزارهایی را برای تولیدکنندگان محتوا، برندها و فروشندگان عرضه کرده تا محتوای قابل خرید، تولید کنند.
قابلیتهای جدید شامل یک تَب خرید است که در آن، کسب و کارها میتوانند محصولات خود را با لجستیک و راهکارهای پرداخت فراهم شده توسط تیکتاک، نمایش دهند.
این شرکت شبکه اجتماعی، سرویس خرید خود را با پلتفرمهای مختلف نظیر شاپیفای، سلزفورس و زِندسک، یکپارچه کرده است.
بر اساس گزارش رویترز، بازار آنلاین تیکتاک که از نوامبر گذشته در آمریکا در دست توسعه بوده است، برای کشورهایی نظیر تایلند، ویتنام، مالزی، فیلیپین، سنگاپور و انگلیس، موجود خواهد بود.