۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۸۶ ساعت ۰۰:۰۵

ارتباطات سيار سوختن سيم‌كارت به‌دليل نقص فني را رد مي‌كند

در هفته‌هاي گذشته گزارش‌هايي متعددي ازسوختن سيم‌كارت‌هاي جديد واگذاري اين اپراتور دولتي از نوع اعتباري و دائمي با كدهاي هفت، ‪ ۶‬و پنج منتشر شد. مشتركان مي‌گويند پس از چند ماه استفاده از اين سيم‌كارت‌ها، با از كار افتادن سيم‌كارت مواجه مي‌شوند و زماني كه‌ براي تعويض سيم‌كارت به دفاتر خدمات ارتباطي مراجعه مي‌كنند، ‪ ۷۰‬هزار ريال براي اين امر از آنها دريافت مي‌شود. محمدمهدي عطوفي معاون بازاريابي و امور مشتركان شركت ارتباطات سيار كه مانند اكثر مسوولان شركت ارتباطات سيار كمتر به گفت‌وگو با خبرنگاران تن مي‌دهد، اين‌بار در گفت‌وگو با ايرنا با بيان اين كه در سال حدود دو درصد سيم‌كارت‌هاي اين شركت توسط مشتركان به‌ دليل سوختن تعويض مي‌شود، به اين پرسش كه آيا گزارش كتبي از سوختن سيم‌كارت‌ها به دليل نقص فني دريافت كرده‌ايد، پاسخ منفي داد. معاون ارتباطات سيار در اين زمينه گفت: سيم‌كارت تلفن همراه وسيله الكترونيكي است و درتمام قراردادها، پيمانكاران شش‌ماه تضمين مي‌دهند اگر به دلايل نقص فني مثل معيوب‌بودن قطعات، سيم‌كارتي از كار افتاد، آن را تعويض كنند. عطوفي در پاسخ به اين سوال كه آيا چنين سرويسي به مشتركان نيز عرضه مي‌شود، گفت: از حدود يك سال پيش براي مشتركان نيز اين ضمانت وجود دارد. وي توضيح‌داد: اگر سيم‌كارت تلفن همراه ارتباطات سيارظرف شش‌ماه به دليل نقص‌فني سوخت، اين سيم‌كارت در دفاتر ‪ ۳۸‬گانه ارتباطات سيار درسراسر آزمايش مي‌شود و هزينه پرداخت شده براي تعويض به مشترك بازپرداخت خواهد شد.
کد مطلب: 7689
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ