۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۱

مهلت تطبیق با قوانین امنیتی سختگیرانه جیمیل به‌زودی به پایان می‌رسد

ایتنا - طبق آمار داخلی گوگل، حفاظت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جیمیل از رسیدن بیش از 99.9 درصد از هرزنامه‌ها، فیشینگ و ایمیل‌های حامل بدافزار به صندوق ورودی (اینباکس) کاربران جلوگیری می‌کند.
مهلت تطبیق با قوانین امنیتی سختگیرانه جیمیل به‌زودی به پایان می‌رسد
در صنعت فناوری، دروغ 1 آوریل (13 فروردین) امری عادی است. با این حال، روز اول آوریل امسال، خبر رد انبوه ایمیل‌های ارسالی به دارندگان اکانت‌های جی‌میل یک شوخی نخواهد بود.
 
به گزارش ایتنا، تنها چند روز دیگر، اجرای قوانین جدید گوگل به طور جدی آغاز می‌شود که ممکن است باعث بلاک شدن برخی از ایمیل‌های دریافتی شود.
 
گوگل از اکتبر 2023 به صراحت اعلام کرده است که قوانین جدید احراز هویت فرستنده ایمیل منجر به رد شدن برخی از پیام‌های ارسالی به حساب‌های جیمیل شده و به طور انبوه به فرستنده بازگردانده می‌شود.
 

نیل کوماران، یکی از مدیران محصولات گروه گوگل که مسئول امنیت و اعتماد جیمیل است، اعلام کرد که «از سال 2024، ما از فرستندگان انبوه می‌خواهیم ایمیل‌های خود را احراز هویت کنند، امکان لغو اشتراک آسان را فراهم کنند، و آستانه هرزنامه‌ای گزارش‌شده را رعایت کنند». برخی از این تدابیر حفاظتی جدید قرار است از چند روز دیگر شروع شوند، اقدامی که تاثیری مثبت بر دارندگان منفرد حساب‌های جی‌میل خواهد گذاشت.
 
طبق آمار داخلی گوگل، حفاظت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی جیمیل از رسیدن بیش از 99.9 درصد از هرزنامه‌ها، فیشینگ و ایمیل‌های حامل بدافزار به صندوق ورودی (اینباکس) کاربران جلوگیری می‌کند. شایان ذکر است که این آمار معادل روزانه حدود 15 میلیارد ایمیل است. با این حال با توجه به عبور برخی از آنها از این سیستم حفاظتی نیاز به قوانین جدیدی وجود داشت تا از ایمیل‌های ناخواسته و بالقوه خطرناک جلوگیری شود.
کد مطلب: 78120
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام