۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۳۹

افزايش حجم پوشش تاليا در كشور

صابرفيضي در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به فعاليت تاليا و درباره‌ اين ‌كه به نظر مي‌رسد اين سيم‌كارت‌ها با ورود سيم‌كارت‌هاي اعتباري اپراتورهاي اول و دوم دچار انزوا شده و چرا مخابرات درباره‌ تاخير در عملكرد اين پيمانكار تصميمي نگرفته است اظهار كرد: تاليا به عنوان پيمانكار ما محسوب مي‌شود و بايد طبق قرارداد درباره‌ عملكرد آن برخورد شود و سازمان‌هاي نظارتي نيز اين برخورد را از ما انتظار دارند اما در حال حاضر شرايطي ايجاد شده كه تاليا در حال گسترش شبكه‌هاي خود بوده و ارقام دليل اين مدعا است. وي گفت: تاليا مشكلات سرمايه‌گذاري داشته اما در حال برطرف كردن آنها است و ما هر 15 روز يك بار نيز از شبكه گزارش تهيه كرده و عملكرد آنها را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. وي پيش از اين در ارزيابي وضعيت پروژه‌ سيم‌كارت‌هاي اعتباري تاليا گفته بود: مجتمع صنعتي رفسنجان (تاليا) فاز دوم توسعه خود را با تاخير آغاز كرد و بهترين فرصت خود را از دست داد چرا كه اين امر سبب شد اپراتور دوم تلفن همراه (ايرانسل) كه به تازگي پا به عرصه‌ مخابرات گذاشته بود از اين موقعيت استفاده كند و سيم‌كارت‌هاي اعتباري خود را عرضه كند. او افزوده بود: تاليا بايد حداقل تا پايان سال گذشته تعداد مشتركان خود را بر اساس قرارداد به دو ميليون مشترك مي‌رساند. مديرعامل شركت مخابرات ايران درباره‌ تشكيل جلساتي براي حل اختلاف براي تاليا گفته بود: تاليا پيمانكار شركت مخابرات ايران است اما يكسري اختلاف نظر در قرارداد وجود دارد، از اين رو جلسات حل اختلاف تشكيل مي‌شود چرا كه در يكي از بندهاي قرارداد تاليا پيش بيني‌شده است چنانچه بين كارفرما و پيمانكار اختلاف نظري وجود داشته باشد، حكميت آن به عهده‌ سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي است. به گفته‌ او اختلاف نظر شركت مخابرات ايران با تاليا در رابطه با زمان آغاز اجرايي شدن قرارداد و ميزان پالس اتصال متقابل (اينتركانكشن) است كه در اين دو مورد با تاليا به توافق نرسيده‌ايم و با تشكيل جلسات حل اختلاف به اين موضوع رسيدگي مي‌شود و در نهايت نظر نهايي اعلام مي‌شود.
کد مطلب: 7939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام