ایتنا - هر مصرفکنندهای که برای لغو اشتراک خود به خدمات مشتریان آدوبی مراجعه کرده است، با موانع دیگری مانند قطع تماسها و چتها و انتقال به نمایندههای متعدد مواجه شده است.
شکایت دولت آمریکا از آدوبی به دلیل سخت کردن لغو اشتراک
سايت خبری ايتنا , 31 خرداد 1403 ساعت 3:00
ایتنا - هر مصرفکنندهای که برای لغو اشتراک خود به خدمات مشتریان آدوبی مراجعه کرده است، با موانع دیگری مانند قطع تماسها و چتها و انتقال به نمایندههای متعدد مواجه شده است.
دولت ایالاتمتحده از آدوبی و دو مدیر ارشد این شرکت به اتهام فریب دادن مشتریان با پنهان کردن هزینههای فسخ زودهنگام و وادار کردن آنها به طی مراحل مختلف برای لغو اشتراک محصولات آدوبی شکایت کرده است.
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، در شکایتی که توسط وزارت دادگستری آمریکا ارائه شد آدوبی متهم شده است که مصرفکنندگان را به سمت طرح اشتراک «ماهانه پولی سالانه» خود سوق میدهد، بدون اینکه به اندازه کافی فاش کند که لغو طرح در سال اول میتواند منجر به هزینه فسخ زودهنگام شود. در این شکایت همچنین ادعا شده است که افشای هزینههای خاتمه زودهنگام آدوبی با حروف ریز از توجه دور نگه داشته شده است و یا اینکه مصرفکنندگان برای یافتن آنها ناچارند ماوس را روی نمادهای کوچک ببرند.
ساموئل لوین، مدیر دفتر حمایت از مصرفکنندگان در FTC، در بیانیهای گفت: «آمریکاییها از اینکه شرکتها در حین ثبتنام اشتراک، چیزی را پنهان میکنند و سپس هنگام تلاش برای لغو اشتراک مانع ایجاد میکنند، خسته شدهاند. FTC به کار خود برای محافظت از آمریکاییها در برابر این اقدامات تجاری غیرقانونی ادامه خواهد داد».
کد مطلب: 79434
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/79434/شکایت-دولت-آمریکا-آدوبی-دلیل-سخت-کردن-لغو-اشتراک