۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۶

موقع خریدن لوازم خانگی باید به چه چیزی توجه کنیم؟

تعویض لوازم خانگی قدیمی و یا خرید لوازم خانگی جدید برای منزل، از جمله کارهایی است که باید با دقت فراوان صورت گیرد. این وسایل در راستای ایجاد رفاه در منزل تولید شده اند و باید نیازهای اهالی خانه را برطرف نمایند. با کمک این لوازم، خانه داری و رسیدگی به نظافت منزل و یا سایر امور بسیار راحت تر شده است و زمان آزادی بیشتری را برای استراحت و پرداختن به امور شخصیتان فراهم می نماید. گاهی اوقات این لوازم نیازهای مورد انتظار را رفع نمی کنند و هزینه های تعمیر یا تعویض را به شما متحمل می کند. پس موقع خرید...
موقع خریدن لوازم خانگی باید به چه چیزی توجه کنیم؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


تعویض لوازم خانگی قدیمی و یا خرید لوازم خانگی جدید برای منزل، از جمله کارهایی است که باید با دقت فراوان صورت گیرد. این وسایل در راستای ایجاد رفاه در منزل تولید شده اند و باید نیازهای اهالی خانه را برطرف نمایند. با کمک این لوازم، خانه داری و رسیدگی به نظافت منزل و یا سایر امور بسیار راحت تر شده است و زمان آزادی بیشتری را برای استراحت و پرداختن به امور شخصیتان فراهم می نماید. گاهی اوقات این لوازم نیازهای مورد انتظار را رفع نمی کنند و هزینه های تعمیر یا تعویض را به شما متحمل می کند. پس موقع خریدن لوازم خانگی باید به چه چیزی توجه کنیم؟ در ادامه به نکات لازم برای انتخابی بهتر می پردازیم.
 

نکات خرید لوازم خانگی


توجه به نکات خرید لوازم خانگی، تاثیر زیادی بر انتخابی درست و آگاهانه دارد. بعضی از این لوازم نقاط ضعف یا قوتی دارند که قبل از خرید، باید به آن ها دقت کرد.
 

به نظرات مشتریان سابق اهمیت دهید


اولین نکته ای که باید در ابتدای انتخابتان آن را ملاک قرار دهید، نظرات مشتریان سابق می باشد. وب سایت هایی که لوازم منزل می فروشند، معمولا یک بخش نظرات و پیشنهادات دارند تا مصرف کنندگان از تجربیات خود برای دیگران بنویسند. این تجربیات اکثرا از روی صداقت نوشته می شوند و می تواند آگاهی خوبی را برای مشتریان بعدی ایجاد کند. کالایی که درصد رضایت بیشتر مشتریان را به دست آورده است، یقینا کالای خوبی به حساب می آید؛ چراکه در دنیای امروزی جذب رضایت از مصرف کنندگان کار بسیار سختی محسوب می شود. البته گاهی اوقات نظرات منفی هم وجود دارد که باید آن ها نیز مورد توجهتان قرار بگیرد. به طورکلی، به نظرات مشتریان سابق اهمیت دهید و از آن برای انتخابی بهتر کمک بگیرید.
 

بازدهی انرژی را درنظر بگیرید


بازدهی یک کالای برقی به معنای میزان مصرف انرژی برق بر ساعت می باشد. هرچقدر میزان مصرف از انرژی بیشتر باشد، به محیط زیست آسیب بیشتری وارد می کند و از طرفی هزینه استفاده سالیانه از کالا نیز بالا می رود. امروزه مسئله صرفه جویی در مصرف انرژی ها به قدری حساس شده است که اگر برندی آن را رعایت نکند، احتمال حذف شدن آن از رقابت با سایر برندها وجود دارد. طبق استانداردهای تعیین شده برای آگاهی از مصرف انرژی، گرید بندی کرده اند. گرید A نماینگر مصرف برق بسیار پایین و گرید G نشانگر مصرف انرژی بسیار بالا می باشد. بازدهی انرژی را درنظر بگیرید تا کالایی کم مصرف اما کارآمد را انتخاب نمایید.
 

به برند لوازم خانگی توجه کنید


برخی برندها سابقه خوبی در تولید کالاهای باکیفیت ندارند؛ چونکه از قطعات و مواد اولیه درجه یک بهره نمی برند. به همین خاطر باید به برند لوازم خانگی توجه کنید تا کالایی درجه یک به دستتان برسد. برندهای مشهور با استفاده از تکنسین، مهندسین متخصص و قطعات باکیفیت توانسته اند تا شهرت کسب کنند. البته باید بدانید که برخی برندها صرفا به خاطر عملکرد گذشته شان مشهور شده اند و درحال حاضر کالای باکیفیت تولید نمی کنند. جارو شارژی آاگ از آن دسته لوازم منزلی است که از گذشته تاکنون همچنان در کیفیت بسیار خوبی به بازار عرضه شده است.
 
به برند لوازم خانگی توجه کنید
 

سقف بودجه برای خرید لوازم خانگی درنظر بگیرید


باید سقف بودجه برای خرید لوازم خانگی درنظر بگیرید تا براساس آن بتوانید کالایی مناسب را بخرید. برندها، کیفیت قطعات، گارانتی و ضمانت نامه، آپشن های کالا و سایر موارد، از عوامل اثربخش در تعیین قیمت گذاری ها می باشند. با تعیین سقف بودجه، در همان بازه قیمتی کالایی مناسب را انتخاب می نمایید. سعی کنید تا سقف بودجه خود را درصورت امکان افزایش دهید تا بهترین مدل با کارایی بیشتر را برای منزلتان تهیه نمایید. البته در بازه قیمتی پایین هم برخی برندها بسیار خوب ظاهر شده اند و تا به الان انتظارات مصرف کنندگان را برآورده کرده اند.
 

علت اصلی خرید لوازم خانگی را مشخص کنید


نیاز و علت اصلی خرید لوازم خانگی را مشخص کنید؛ چون در غیر این صورت وسیله شما ناکارآمد خواهد بود. به عنوان مثال اگر نیاز به وسیله نظافتی مانند جاروبرقی دارید، باید خواسته ها و انتظارات خود را نسبت به آن لیست کنید. از مصرف انرژی تا حجم وسیله مدنظرتان در این لیست جای می گیرد. درصورتیکه نیاز به جارو برقی با مکش بالا ولی کم حجم داشتید، می توانید نوع جدید جارو برقی آاگ را تهیه نمایید. بدین شکل، این وسیله بهترین گزینه برای رفع نیاز منزلتان خواهد بود.
 

مقایسه قیمتی را انجام دهید


قبل از خرید یک وسیله خانگی، توصیه می کنیم تا مقایسه قیمتی را انجام دهید. متاسفانه برخی فروشگاه ها سود زیادی بر روی کالاهای خود درنظر می گیرند که باعث افزایش هزینه ها خواهد شد. با یک جست و جو ساده می توانید فروشگاه های معتبری را پیدا کنید که سود کمتری برای کالاها تعیین کرده اند. البته این موضوع در فروشگاه های آنلاین لوازم خانگی خیلی راحت تر می باشد؛ چون در کوتاهترین زمان ممکن امکان مقایسه قیمتی بین تمام فروشگاه های منطقه و یا کشور وجود خواهد داشت. به همین علت خرید آنلاین در این شرایط برای مصرف کنندگان، به صرفه تر بوده است.
 

لوازم خانگی گارانتی دار بخرید


ارائه ضمانت نامه یا گارانتی، از مهم ترین نکاتی است که هنگام خریدن لوازم خانگی باید به آن توجه کرد. این ضمانت نامه ها بیانگر کیفیت خوب لوازم منزل بوده است؛ چون برندهایی که از ساخت لوازم خود اطمنیان دارند حاضر به ارائه گارانتی می شوند. ازطرفی، احتمال خیلی کمی وجود دارد که وسیله شما در قسمت قطعات خود دچار مشکل شود و کار نکند. اگر برای وسیله شما اتفاق غیرقابل پیش بینی بیفتد، نگران خسارت مالی خود نخواهید بود. کمپانی های معتبر،  لوازم خود را تضمین کرده اند و آن ها را بدون هزینه، تعمیر یا تعویض می کنند. پس لوازم گارانتی دار بخرید و تا مدت ها از بابت مشکلات احتمالی، خیال خود را راحت کنید. در بین لوازم برقی های خانگی، ضمانت جارو برقی آاگ از معتبرترین گارانتی ها به شمار می رود و خدمات پس از فروش خوبی را به مشتریان ارائه می دهند.
 
لوازم خانگی گارانتی دار بخرید
 

با عجله خرید نکنید


شتابزدگی و عجله در تمامی امور شما را از هدف نهایی دور می کند. در موضوع خرید لوازم خانگی نیز نباید با عجله تصمیم به خرید بگیرید. برندها و فروشگاه های بسیاری در بازار وجود دارند که هریک ویژگی های خاص و  منحصر به فردی دارند. قبل از انتخاب، باید درمورد فروشگاه مدنظرتان و کیفیت اجناسی که در آن قرار دارد به خوبی تحقیق نمایید. با صبر و حوصله می توانید فروشگاهی مناسب و با قیمت های به صرفه را پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. با عجله خرید نکنید و قبل تصمیم گیریتان، تمامی نکات گفته شده را درنظر بگیرید تا درنهایت انتخابی مطمئن داشته باشید و سال ها از وسیله خود بهره ببرید. فروشگاه لوازم خانگی هومکیتو درحال حاضر از معتبرترین فروشگاه های ایران برای خرید لوازم منزل به حساب می آید. در این مجموعه همه لوازم با قیمت و کیفیت استثنایی به مشتریان عرضه می شود.
کد مطلب: 79731
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام