۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۰
به زودی

امکان انتقال یکپارچه از گوگل فوتوز به iCloud اپل فراهم خواهد شد

ایتنا - انتقال تصاویر خود از گوگل به iCloud باعث حذف عکس‌ها از گوگل فوتوز نمی‌شود، بنابراین اگر کاربر قصد حذف عکس‌ها را داشته باشد باید این کار را به صورت دستی انجام دهد.
امکان انتقال یکپارچه از گوگل فوتوز به iCloud اپل فراهم خواهد شد
گوگل و اپل در حال راه‌اندازی ابزار جدیدی برای انتقال تصاویر از Google Photos به iCloud هستند. به عنوان بخشی از ابتکار انتقال داده (DTI)، این ابزار انتقال‌های iCloud را به گزینه‌های اکسپورت (انتقال) Google Takeout اضافه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این ابزار که در روزهای آینده عرضه خواهد شد، فرآیند انتقال از Google Photos به iCloud را خودکارسازی می‌کند، بنابراین کاربر نیازی به دانلود، آپلود یا انجام کاری فراتر از شروع این فرآیند در وب نخواهد داشت. در یک صفحه پشتیبانی اپل توضیح داده شده است که این فرایند بسته به حجم انتقال ممکن است چندین ساعت تا چند روز طول بکشد.
 
انتقال تصاویر خود از گوگل به iCloud باعث حذف عکس‌ها از گوگل فوتوز نمی‌شود، بنابراین اگر کاربر قصد حذف عکس‌ها را داشته باشد باید این کار را به صورت دستی انجام دهد. علاوه بر این، این سرویس برای حساب‌های کودک، حساب‌های Apple ID مدیریت‌شده (آنهایی که از طریق سرپرستان فناوری اطلاعات راه‌اندازی شده‌اند) یا حساب‌های iCloud که «محافظت داده‌های پیشرفته» در آنها فعال است کار نمی‌کند.
 
 

گفتنیست که در سال 2021 نیز ابزاری عرضه شده بود که برعکس این کار را انجام می‌داد: انتقال تصاویر کاربر از iCloud به گوگل فوتوز.
 
DTI در سال 2023 با همکاری اپل، گوگل و متا راه‌اندازی شد. به طور رسمی، این ابزار برای پیشبرد اهداف پروژه انتقال داده منبع‌باز (DTP) که پنج سال قبل از آن آغاز شده بود شکل گرفت. احتمالاً تصادفی نیست که DTI چند ماه قبل از اینکه کمیسیون اروپا «درگاه‌بانان» خود را تحت قانون بازارهای دیجیتال معرفی کرد عرضه شده است و اهداف DTI با این مقررات مطابقت دارد.
 
پس از عرضه رسمی آن، کاربران می‌تواند فرآیند مذکور را در Google Takeout شروع کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از دستورالعمل‌های گوگل و اپل درباره این ابزار به لینک‌های مربوطه مراجعه کنند.
 
کد مطلب: 79767
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام