۰
plusresetminus
سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۸

تلاش ایکس برای جلوگیری از قرار دادن لینک در ریپلای‌ها

ایتنا - نیما اوجی، یک پژوهشگر مستقل اپلیکیشن که در گذشته چندین ویژگی X را قبل از انتشارشان کشف کرده بود، می‌گوید که این پلتفرم در حال کار بر روی غیرفعال کردن امکان ارسال پیوندها در پاسخ‌ها است.
تلاش ایکس برای جلوگیری از قرار دادن لینک در ریپلای‌ها
ایکس (توییتر سابق) در حال آماده‌سازی ویژگی جدیدی است که می‌تواند به چاره‌جویی درباره پست‌های هرزنامه‌ای (اسپم) در وب‌سایت خود کمک کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، نیما اوجی، یک پژوهشگر مستقل اپلیکیشن که در گذشته چندین ویژگی X را قبل از انتشارشان کشف کرده بود، می‌گوید که این پلتفرم در حال کار بر  روی غیرفعال کردن امکان ارسال پیوندها در پاسخ‌ها است. بر اساس تصویری که اوجی پست کرده است، کاربران قادر خواهند شد در صورتی که نمی‌خواهند افراد در ریپلای دادن به پست‌هایشان لینک درج کنند، کادری را برای فعال کردن این گزینه علامت بزنند.
 
کریستوفر استنلی، مدیر ارشد مهندسی امنیت شرکت ایکس، در پاسخ به پستی در مورد آن وجود این ویژگی را تایید کرد. استنلی در پاسخ خود نوشت: «تیم من این را ساخت».
 

علاوه بر دور نگه داشتن ربات‌های اسپم، این ویژگی همچنین می‌تواند مانع از آن شود که کاربران واقعی در پست‌های دیگران به تبلیغ وب‌سایت‌های خود بپردازند. با این حال، این ویژگی می‌تواند از ارسال لینک‌هایی به منابع قانونی توسط کاربرانی که برای بی اثر کردن انتشار اطلاعات نادرست و جلوگیری از انتشار بیشتر اخبار جعلی تلاش می‌کنند نیز جلوگیری نماید.
 
اوجی قبلاً دریافته بود که ایکس در حال آزمایش یک ارز درون‌اپی است که هدف آن کمک به تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد از این پلتفرم است. وی پس از چندین ماه بررسی این وب‌سایت متوجه شد که آنها در حال کار بر روی قابلیت‌های جدید راستی‌آزمایی هویت نیز هست. او همچنین متوجه شده بود که این شرکت به دنبال آن است که، با ارائه لیست مشاغل به سازمان‌های راستی‌آزمایی‌شده، به رقابت با لینکدین بپردازد.
کد مطلب: 79914
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام