۲
plusresetminus
دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
بیت کوین در آستانه بالاترین قیمت تاریخی:

آیا BTC برای ATHهای جدید آماده می‌شود؟

ایتنا - دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا گفت که دولت این کشور هیچ یک از بیت‌کوین‌های در اختیار خود را نخواهد فروخت، بلکه در عوض، در صورت انتخاب شدن در نوامبر، وی آن را به یک ذخیره استراتژیک تبدیل خواهد نمود. از سوی دیگر، رابرت اف کندی جونیور (نامزد مستقل ریاست‌جمهوری) و سناتور سینتیا لومیس نیز در مورد ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین برای ایالات‌متحده صحبت کردند.
آیا BTC برای ATHهای جدید آماده می‌شود؟
 بیت‌کوین تا این لحظه در 29 ژوئیه(8 مرداد 1403) به قیمت 69631 دلار در حال معامله است که 3.5 درصد نسبت به 24 ساعت قبل از آن افزایش یافته است.
این ستاره دنیای رمزارزها تنها 6 درصد با بالاترین رکورد خود فاصله دارد و پس از یک آخر هفته پر حادثه در بازار کریپتو، انتظار می‌رود بیت‌کوین به افزایش قیمت خود ادامه دهد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از آنالایتیک‌اینسایت، رشد اخیر قیمت بیت‌کوین در پی احساسات مثبتی رقم خورده است که نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده و همچنین یک سناتور برجسته حزب جمهوری‌خواه در کنفرانس بیت‌کوین 2024 در نشویل در ایالت تنسی، که از 25 تا 27 ژوئیه برگزار شد، به آن دامن زدند.
 
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، گفت که دولت این کشور هیچ یک از بیت‌کوین در اختیار خود را نخواهد فروخت، بلکه در عوض، در صورت انتخاب شدن در نوامبر، وی آن را به یک ذخیره استراتژیک تبدیل خواهد نمود.
از سوی دیگر، رابرت اف کندی جونیور (نامزد مستقل ریاست‌جمهوری) و سناتور سینتیا لومیس نیز در مورد ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین برای ایالات‌متحده صحبت کردند.
 
     در همین زمینه:
     - ترامپ چه تاثیری روی ارزهای دیجیتال خواهد گذاشت؟

در همین حال، جهت‌گیری بازار در این هفته تا حد زیادی به نتیجه‌گیری و جمعبندی کمیته بازارهای باز فدرال (FOMC) بستگی دارد که قرار است در 31 ژوئیه اعلام شود.
 
 

آیا بیت‌کوین می‌تواند به بالاترین حد (ATH) خود برسد؟

 
پرایس‌اکشن بیت‌کوین از 8 ژوئیه با مجموعه‌ای از سقف‌های بالاتر و کف‌های بالاتر تعریف شده است که منجر به تشکیل یک کانال موازی صعودی در نمودار روزانه می‌شود(در تصور مشخص شده است).
این قیمت در حمایت فوری فراهم شده توسط مرز میانی کانال در 68157 دلار قرار گرفت. گفتنی است باقی ماندن قیمت در بالای این سطح باعث افزایش قیمت خواهد شد و اولین مانع، مرز بالای کانال در 70528 دلار است.
 
سایر موانع پیشروی آن می‌توانند در سطح روانشناختی 72000 دلار و رکورد بالاترین قیمت تاریخی در 73835 دلار ظاهر شوند.
افزایش بالاتر از این سطح، این ارز دیجیتال پیشگام را به سمت کشف قیمت جدید روانه خواهد کرد.
این چشم‌انداز مثبت توسط شاخص قدرت نسبی رو به بالا حمایت شد و قرار گرفتن قدرت قیمت در عدد 67 موید غلبه خریداران در بازار است.
 
اما در مقابل، اگر کندل روزانه زیر 66480 دلار بسته شود، که به مرز پایینی کانال صعودی می‌رسد، باعث خواهد شد تا کف‌های پایین‌تر قیمت بیت‌کوین به ثبت برسند از آن جهت که متحرک‌های نمایی (EMAهای) 100 روزه و 50 روزه بین 63000 تا 64000 دلار اولین حمایت آن به شمار می‌روند.
 
و اما پایین‌تر از آن، سطح روانی 60000 دلار و متحرک نمایی 200 روزه زیر آن آخرین خط دفاعی برای گاوها به شمار می‌رود.
 
کد مطلب: 80033
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام