۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۱۵

بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبود؛ بیت‌کوین مرز ۶۰ هزار دلار را رد کرد

ایتنا - بیت کوین به بالاترین سطح خود در یک هفته گذشته رسید و قیمت آن به بیش ۶۲ هزار دلار افزایش یافت.
بازار ارزهای دیجیتال در حال بهبود؛ بیت‌کوین مرز ۶۰ هزار دلار را رد کرد

این ارز دیجیتال پیشرو در هفته گذشته شاهد نوسانات شدیدی بوده است. پس از کاهش قابل توجه در اوایل هفته، قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در یک هفته گذشته یعنی ۶۲,۷۱۷ دلار رسید.

این افزایش قیمت در حالی رخ داد که بازارهای مالی جهانی به دلیل نگرانی‌ها در مورد تورم و سیاست‌های پولی بانک‌های مرکزی با افت شدیدی مواجه بودند.

در عین حال، اتریوم (ETH) نیز با ۸.۸ درصد افزایش به بالای ۲،۶۰۰ دلار صعود کرد. ریپل (XRP) با ۲۲‌ درصد افزایش، بیشترین رشد را تجربه کرد که ناشی از خوش‌بینی به تصمیم جدید دادگاه در پرونده طولانی‌مدت این شرکت بود.

در هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین برای نخستین بار از اسفند سال قبل به محدوده ۵۱ هزار دلار بازگشت. این در حالی بود که بر خلاف انتظار سرمایه‌گذاران بازار کریپتو، فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در محدوده ۵.۵ درصد نگه داشت. این تصمیم فدرال رزرو ضربه سنگینی به بازارهای پرریسک مانند طلا و ارزهای دیجیتال وارد کرد.

همزمان با سقوط بیت‌کوین، قیمت اتریوم نیز به پایین‌ترین سطح شش‌ماه اخیر بازگشت. در این شرایط، بازدهی روزانه 50 رمزارز برتر بازار نیز در محدوده منفی و بحرانی قرار گرفت.
کد مطلب: 80225
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام