۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۱۰

تیک‌تاک شناسایی کلیپ‌های برچسب‌گذاری نشده را آسان می‌کند

ایتنا - اغلب اوقات، تولیدکنندگان محتوا نام منبع را از قبل ذکر نمی‌کنند یا برچسب‌گذاری نمی‌کنند، و باعث می‌شود بینندگان در کامنت‌ها بپرسند که این کلیپ از کجا آمده است. تیک‌تاک با قابلیت جدیدی به نام TikTok Spotlight در حال انجام کاری در این زمینه است.
تیک‌تاک شناسایی کلیپ‌های برچسب‌گذاری نشده را آسان می‌کند
یکی از آزاردهنده‌ترین جنبه‌های فرهنگ تیک‌تاک (و اینستاگرام و ایکس) زمانی است که کاربر یک کلیپ بی‌متن اما جذاب از یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی را به اشتراک می‌گذارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، اغلب اوقات، تولیدکنندگان محتوا نام منبع را از قبل ذکر نمی‌کنند یا برچسب‌گذاری نمی‌کنند، و باعث می‌شود بینندگان در کامنت‌ها بپرسند که این کلیپ از کجا آمده است. تیک‌تاک با قابلیت جدیدی به نام TikTok Spotlight در حال انجام کاری در این زمینه است.
 
هنگامی که فناوری مذکور در این پلتفرم یک کلیپ اینچنینی را شناسایی می‌کند، یک لینک لنگر (anchor link) به صفحه اندینگ با جزئیات بیشتر در مورد نمایش یا فیلم مربوطه اضافه خواهد کرد.

 

این صفحه دربرگیرنده یک خلاصه، اطلاعات بازیگران و اکانت‌های رسمی، و همچنین سایر تیک‌تاک‌هایی لینک‌یافته به همان عنوان می‌شود تا امکان ریشه‌یابی فراهم شود. صفحه لندینگ همچنین شامل جزئیاتی در مورد اینکه در کجا می‌توان آن نمایش یا فیلم را تماشا کرد، و اینکه در یک سرویس استریمینگ نمایش داده می‌شود، و آیا راهی برای خرید بلیت آن در سینماها وجود دارد یا نه خواهد بود.
  
برای استودیوهایی که در این ابتکار شرکت می‌کنند نیز مزایایی در نظر گرفته شده است. تیک‌تاک اکنون به بخش مهمی از استراتژی‌های بازاریابی برای فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی تبدیل شده است، بنابراین داشتن کانونی که کاربران علاقه‌مند بتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و احتمالاً خرید بلیط سینما به آنجا بروند چیزی است که می‌تواند برای هالیوود جذاب باشد. تیک‌تاک می‌گوید که می‌تواند محتواسازانی را بیابند که همکاران خوبی برای آن باشند و آنها را تشویق ‌کنند تا در مورد پروژه‌های آن اطلاع‌رسانی کنند. استودیوها همچنین به ابزارهای تجزیه و تحلیل تعامل دسترسی خواهند داشت.
کد مطلب: 80287
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام