۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰

تردز یک پلتفرم تجزیه و تحلیل جدید برای پیش‌نویس‌های متعدد معرفی می‌کند

ایتنا - اینسایتس برای کاربران امکان تجزیه و تحلیل دقیقتر و جزئی‌تر ترافیک، با داده‌های مربوط به سن، جنسیت و موقعیت مکانی افرادی که محتوا را مشاهده می‌کنند و با آن درگیر شده‌اند، فراهم می‌آورد.
تردز یک پلتفرم تجزیه و تحلیل جدید برای پیش‌نویس‌های متعدد معرفی می‌کند
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، به‌تازگی افزوده شدن برخی از قابلیت‌های جدید را به تردز اعلام کرد که دستیابی به دنبال‌کننده و ارتباط با طرفداران را برای تولیدکنندگان محتوا و کسب‌وکارها آسان‌تر می‌کند. بزرگترین ابزار آن Insights است که اساساً یک پلتفرم تحلیلگر است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، اینسایتس برای کاربران امکان تجزیه و تحلیل دقیقتر و جزئی‌تر ترافیک، با داده‌های مربوط به سن، جنسیت و موقعیت مکانی افرادی که محتوا را مشاهده می‌کنند و با آن درگیر شده‌اند، فراهم می‌آورد. این اطلاعات همچنین بر اساس دنبال‌کنندگان (فالوورها) و غیر دنبال‌کنندگان قابل مشاهده است.
 
متا چند روزی است که در حال آزمایش اینسایتس بوده و اکنون به نظر می‌رسد بسیار مفید بوده است، به خصوص برای افرادی که دنبال‌کنندگان زیادی دارند، از جمله برندها، تولیدکنندگان محتوا و کاربران قدرتمند. با این حال، استفاده از آن می‌تواند برای سایر کاربران هم سرگرم‌کننده باشد.

 

ترزند همچنین اکنون امکان نگارش پیش‌نویس‌های متعدد به طور همزمان را فراهم آورده است. قبلاٌ یک پیش‌نویس جدید جایگزین پیش‌نویس قبلی می‌شد، بنابراین افراد فقط یک فرصت داشتند تا متن موردنظر را برای استفاده بعدی یادداشت کنند. در این راستا، متا روی ارائه قابلیتی برای زمان‌بندی انتشار پست کار می‌کند، اما هنوز آماده نشده است.
 
و در نهایت اینکه، اکنون راهی برای کشیدن و رها کردن (drag and drop) ستون‌های پین شده با هدف سازماندهی مجدد به ترزد اضافه شده است. البته این قابلیت فقط برای کاربران دسکتاپ است، اما با صفحه Insights کار می‌کند.
 

تردز روند رو به رشد چشمگیری داشته است. این اپ، تنها پس از یک سال فعالیت، از آستانه 200 میلیون کاربر عبور کرد و مدیرعامل زاکربرگ قصد دارد این عدد را به یک میلیارد برساند.
 
زاکربرگ اخیراٌ گفته بود: «ما 20 سال است که در حال ساختار دادن به این شرکت بوده‌ایم، و [روشن است که] همیشه نمی‌توان فرصتی برای ساخت اپلیکیشنی یافت که به کاربران میلیاردی رسیده باشد. بدیهی است که از هم‌اکنون تا آنجا کار زیادی باید انجام شود».
کد مطلب: 80349
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام