۰
plusresetminus
جمعه ۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸

زوم اکنون توانائی مدیریت یک میلیون شرکت‌کننده همزمان را دارد

ایتنا - سازمانی به نام Win with Black Women همایشی از طریق زوم با بیش از 40000 شرکت‌کننده برگزار کرد که در آن آنها 1.5 میلیون دلار برای کمپین هریس جمع‌آوری کردند. پس از آن، همایش «مردان سفیدپوست برای هریس» با 190000 شرکت‌کننده و «زنان سفیدپوست برای هریس با 164000 شرکت‌کننده در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
زوم اکنون توانائی مدیریت یک میلیون شرکت‌کننده همزمان را دارد
زوم اعلام کرد که تماس‌های وبیناری این در پلتفرم اکنون می‌توانند تا یک میلیون شرکت‌کننده همزمان را پشتیبانی کنند. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که گروه های سیاسی مختلف از این پلتفرم کنفرانس ویدیویی برای جمع‌آوری پول برای کمپین انتخاباتی معاون رئیس جمهور، کامالا هریس، اغلب از طریق میزبانی تماس‌ها با صدها هزار نفر، استفاده کردند.
 
به گزارش ایتنا، این شرکت اکنون سطوح مختلفی را برای برگزاری رویدادهای بزرگ ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند از بین وبینارهایی که دارای حداکثر ظرفیت 10 هزار، 50 هزار، 100 هزار، 250 هزار، 500 هزار و البته 1 میلیون شرکت‌کننده هستند انتخاب کنند. این پکیج‌های وبیناری یک‌بار مصرفی هستند که با پشتیبانی تیم «خدمات رویدادی» زوم ارائه می‌شوند تا «تجربه‌ای حرفه‌ای و جذاب» را برای همه تضمین کنند.
 
اسمیتا هاشم، مدیر محصول در شرکت زوم، گفت: «اکنون سازمان‌دهندگان رویدادها از انعطاف‌پذیری و قدرت میزبانی تجربه‌های تعاملی واقعی در مقیاسی بی‌سابقه و توانایی خرید وبینارهای بزرگ یک‌بار مصرف بهره‌مند شده‌اند».
 
علیرغم اینکه اخیراً از زوم برای جمع‌آوری پول برای کمپین‌های سیاسی استفاده شده است، اما این شرکت آینده‌ای را متصور است که در آن این رویدادهای مجازی در مقیاس بزرگ در بخش‌های سازمانی، سرگرمی و عمومی رواج یابند. به عنوان مثال، این شرکت می‌گوید که افراد مشهور و سرگرم‌کننده می‌توانند از این قابلیت‌های وبینار برای میزبانی از ملاقات و احوالپرسی با طرفدارانشان و دیگر انواع رویدادهای مجازی استفاده کنند.
 

با این حال، برگزاری این رویدادها ارزان تمام نمی‌شود. رزرو یک وبینار یک‌باره برای میلیون‌ها نفر، ۱۰۰۰۰۰ دلار برای متقاضی هزینه در پی دارد. البته این پکیج به صرفه هم هست، زیرا هزینه یک وبینار برای 10000 نفر 9000 دلار است که به معنای تقریباً یک دلار برای هر نفر است.
 
قبل از این تغییر، زوم فقط برای حداکثر 100000 شرکت‌کننده پشتیبانی رسمی ارائه می‌کرد. با این حال، گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که این شرکت اخیراً مسیر خود را تغییر داده است تا بتواند از رویدادهای جمع‌آوری پول فوق‌الذکر نیز میزبانی کند.
 
همه اینها در ماه ژوئیه زمانی شروع شد که سازمانی به نام Win with Black Women همایشی از طریق زوم با بیش از 40000 شرکت‌کننده برگزار کرد که در آن آنها 1.5 میلیون دلار برای کمپین هریس جمع‌آوری کردند. پس از آن، همایش «مردان سفیدپوست برای هریس» با 190000 شرکت‌کننده و «زنان سفیدپوست برای هریس با 164000 شرکت‌کننده در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
 
این می‌تواند یک منبع درآمد جدید و سودآور برای زوم باشد. از این گذشته، چندی پیش سهام آن 560 دلار به ازای هر سهم فروخته شد که به معنای حدود 60 دلار کاهش در هر سهم این شرکت است. این کاهش سریع پیش‌بینی می‌شد، زیرا جهان از نیاز به جلسات مجازی خارج شد و دوباره به روال پیش از همه‌گیری کووید بازگشت.
کد مطلب: 80428
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام