۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۱

جدیدترین گوشی شیائومی لو رفت!

ایتنا - یکی از افشاگران معتبر و مورد اعتماد در حوزه دیجیتال و فناوری مدعی شد که تا فوریه ۲۰۲۵، کمپانی شیائومی گوشی جدیدی از خط تولید سری mix را رونمایی خواهد کرد.
جدیدترین گوشی شیائومی لو رفت!

یکی از افشاگران معتبر حوزه دیجیتال فاش کرد که غیر از شرکت هواوی که تولید گوشی سه‌بار تاشو را در برنامه دارد، کمپانی شیائونی نیز در پروژه‌ای مشابه، گوشی سه‌بار تاشو خود را تولید کرده و اکنون در مرحله پیشرفته توسعه محصولی است که tri-fold نام دارد.

یکی از افشاگران معتبر و مورد اعتماد در حوزه دیجیتال و فناوری مدعی شد که تا فوریه ۲۰۲۵، کمپانی شیائومی گوشی جدیدی از خط تولید سری mix را رونمایی خواهد کرد که مثل نمونه سه‌بار تاشو هواوی که چندی قبل در دست رئیس هیئت مدیره این شرکت لو رفت، قابلیت تاشدن تا سه بار را دارد.
 


این گوشی که به گفته منبع آگاه، نمونه اولیه آن قرار است در فوریه ۲۰۲۵ در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی شود، از عرضه مدل‌های جدید دیگر شیائومی تا آن زمان جلوگیری خواهد کرد و دست‌کم تا زمانی که گوشی شیائومی Mix Flip و Mix Fold ۴ توجه کافی را جلب کنند، بعید است دستگاه جدیدی از این کمپانی به‌زودی وارد بازار شود.

در مقابل ریچارد یو، مدیرعامل گروه تجاری هواوی قول داده که در ماه سپتامبر این گوشی عرضه می‌شود. هرچند که احتمالاً فقط در چین و با تعداد محدود به‌عنوان نوعی آزمایش بتا توسعه‌یافته به فروش برسد. این گوشی منحصربفرد که تچقادر به سه مرحله تاشدن است، از الگوی تاشوی Z بهره می‌گیرد.
کد مطلب: 80505
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام