۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۳

ورود بازی‌های چندنفره غیراختصاصی به خودروهای برقی توسط فولکس‌واگن

ایتنا - کاربران پس از روشن کردن AirConsole در نمایشگر Active Info فولکس واگن کافیست یک QR کد را برای متصل شدن یک تلفن هوشمند اسکن کنند. مسافران عقب نیز قادر خواهند بود تا به این بازی‌های چندنفره بپیوندند.
ورود  بازی‌های چندنفره غیراختصاصی به خودروهای برقی توسط فولکس‌واگن
چندین خودروی برقی فولکس واگن و مدل‌های دیگر تولیدی این شرکت به زودی به طیف وسیعی از بازی‌های چندنفره غیراختصاصی دسترسی خواهند یافت که سرنشینان می‌توانند با استفاده از تلفن خود به‌عنوان کنترلر آنها را بازی کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، فولکس واگن با همکاری AirConsole پلتفرم بازی خود را به خطوط تولید ID.7، ID.5، ID.4 و ID.3 و همچنین پاسات، تیگوان، گلف و گلف استیت جدید برساند. فولکس واگن انتظار دارد تا اواسط سپتامبر AirConsole را برای خودروهای تولیدیش برای برخی از بازارهای اروپایی عرضه کند و سپس به توسعه گسترده‌تر بازی‌ها و افزایش بازارهای منطقه‌ای آنها بپردازد.
 
کاربران پس از روشن کردن AirConsole در نمایشگر Active Info فولکس واگن کافیست یک QR کد را برای متصل شدن یک تلفن هوشمند اسکن کنند. مسافران عقب نیز قادر خواهند بود تا به این بازی‌های چندنفره بپیوندند. به خاطر داشته باشید که AirConsole فقط زمانی کار می‌کند که وسیله‌نقلیه در حالت پارک‌شده باشد، بنابراین در درجه اول به عنوان راهی برای کمک به همه در گذراندن زمان انتظار در ایستگاه شارژ EV و یا در حال بیکاری در نظر گرفته شده است.
 

فولکس‌واگن اولین خودروسازی نیست که از AirConsole در خودروهای خود استفاده می‌کند، چرا که شرکت BMW سال گذشته این کار را آغاز کرد. این پلتفرم همچنین در مرورگر وب دسکتاپ و همچنین Android TV، Google TV و Amazon Fire TV قابل دسترسی است.
 
ارائه بازی‌ها در ماشین‌ها در چند سال گذشته تا حدودی به یک روند تبدیل شده است، به طوری که تسلا حتی در برخی مدل‌ها دسترسی به Steam را نیز ارائه می‌کند (حداقل تا زمانی که پشتیبانی از آن در اوایل سال جاری میلادی پایان یابد).
کد مطلب: 80526
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام