۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۴

تب همستر کامبت در جهان؛ ایران در کدام جایگاه قرار دارد؟

ایتنا - همستر کامبت، بازی موبایلی که بر بستر تلگرام ساخته شده، در مدت کوتاهی به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان تبدیل شده است.
تب همستر کامبت در جهان؛ ایران در کدام جایگاه قرار دارد؟

این بازی با هدف کسب درآمد و سرگرمی طراحی شده و توانسته است میلیون‌ها کاربر را از سراسر جهان به خود جذب کند.

بر اساس آمارهای منتشر شده در وب‌سایت Coin Gabbar، همستر کامبت بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

مردم سنگاپور با ۲۲ درصد بیشترین درصد از جمعیت درگیر در بازی‌های ویدئویی را در بین کشورهای بررسی شده دارند. در رتبه دوم، نروژ با ۲۱ درصد قرار دارد و پس از آن پرتغال با ۱۹ درصد در رتبه سوم است.

کشورهای دانمارک، فنلاند و هلند هر کدام با درصدهای ۱۷، ۱۶ و ۱۶ در رده‌های چهارم تا ششم قرار گرفته‌اند. همچنین سوئد و یونان با ۱۵ درصد، مجارستان با ۱۴ درصد و قزاقستان با ۱۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

طبق آمارهای به دست آمده با وجود شرکت ۴.۴ میلیون نفر از مردم ایران در بازی همستر، این تعداد تنها ۵ درصد از جمعیت کشور را تشکیل داده‌اند و ایران در بین ۵۰ کشوری که کاربر همستر دارند، در رتبه ۳۳ قرار گرفته است.

همستر کامبت بازی مبتنی بر بلاک‌چین که در بستر تلگرام اجرا می‌شود، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین و در عین حال جنجالی‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ تبدیل شده است.

این بازی که در ظاهر شبیه به یک بازی ساده کلیکر است، به کاربران امکان می‌دهد با ضربه زدن به صفحه نمایش گوشی خود، سکه‌های مجازی به نام «همستر» جمع‌آوری کنند.

یکی از اصلی‌ترین عوامل جذب کاربران به همستر کمبت، وعده کسب درآمد از طریق بازی است. سازندگان بازی ادعا می‌کنند که کاربران می‌توانند سکه‌های جمع‌آوری شده خود را به ارزهای دیجیتال واقعی مانند بیت‌کوین و اتریوم تبدیل کنند.
کد مطلب: 80549
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام