۰
plusresetminus
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۰۰

با باربی نوکیا آشنا شوید!

ایتنا - گوشی «باربی» یک گوشی تاشو دکمه‌ای است. روی پنل پشتی دستگاه نیز علاوه بر لوگوی HMD، یک برچسب باربی به چشم می‌خورد.
با باربی نوکیا آشنا شوید!

اچ ام دی گلوبال (HMD)، سازنده گوشی‌های برند نوکیا، از  عرضه گوشی جدیدی به نام «اچ.ام.دی باربی» خبر داد. این گوشی با رنگ صورتی و طراحی کلاسیک تاشو متمایز است. اندازه کوچکی دارد و ویژگی‌های کمی برای گوشی هوشمند دارد.

 

به گزارش ایتنا، این گوشی با قیمت ۱۲۹ دلار/ ۱۲۹ یورو/ ۹۹ پوند در بازار عرضه خواهد شد و مجهز به نمایشگر اصلی ۲.۸ اینچی و نمایشگر خارجی ۱.۷۷ اینچی است.  
 

این دستگاه به کاربران امکان برقراری تماس و ارسال پیام‌های متنی را می‌دهد، اما از اپ‌های رسانه‌های اجتماعی پشتیبانی نمی‌کند.  توان پردازشی این دستگاه از طریق تراشه Unisoc T۱۰۷ به‌همراه ۶۴ مگابایت رم و ۱۲۸ مگابایت حافظه داخلی تامین می‌شود. 
همچنین کاربران از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف ۳۲ گیگابایت خواهند بود.
 

عرضه این گوشی همزمان با جشن شصت و پنجمین سالگرد عروسک باربی است و به دنبال موفقیت فیلم باربی است با بازی مارگو رابی که سال گذشته نمایش داده شد و درآمدی بالغ بر 1.4 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب کرد.
 

شرکت تحقیقاتی CCS Insights تخمین می‌زند که HMD ممکن است بیش از 400000 گوشی باربی را در بریتانیا بفروشد. جایی که از طریق Vodafone و Argus در دسترس هستند.
کد مطلب: 80551
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام