۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰

آیفون ۱۶؛ رنگ‌های غیرمنتظره و قابلیت‌های نوآورانه

اپل در کنفرانس خود که روز دوشنبه برگزار شد، از سری جدید آیفون ۱۶ با رنگ‌های چشم‌نواز رونمایی کرد.
آیفون ۱۶؛ رنگ‌های غیرمنتظره و قابلیت‌های نوآورانه


شاید نکته‌ای که بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است رنگ صورتی آیفون است که در نسخه‌های قبلی آیفون، موجود نبود و حالا اپل طرفداران رنگ صورتی را نیز شگفت‌زده کرد! 

به گزارش ایتنا، این گوشی‌ها در پنج رنگ اصلی مشکی، سفید، صورتی، سبز و آبی عرضه می‌شوند. بدنه آنها از آلومینیوم سبک وزن ساخته شده است تا معیار سبک‌تر بودن و طراحی زیبا را تضمین کند. همچنین گوشی‌های آیفون ۱۶ شاهد تغییراتی در شکل دوربین پشتی نیز هستند و سری آیفون پرو نیز همچنان عرضه می‌شود.
 

دکمه اکشن 


یکی از موارد قابل توجه در این نسخه، دکمه جدید "Action" است که در کنار گوشی قرار دارد و به کاربر اجازه می‌دهد تا عملکرد آن را شخصی‌سازی کند. این دکمه می‌تواند به عنوان یک مفسر، دکمه قفل یا هر کاری که کاربر انتخاب می‌کند عمل کند و کارایی بیشتری را برای کاربر ایجاد می‌کند.

 
 

کنترل آسان دوربین


اپل همچنین یک دکمه ویژه برای عکاسی و کنترل دوربین در قسمت بیرونی اضافه کرده است که انعطاف‌پذیری بیشتری را در هنگام عکس گرفتن به کاربران ارائه می‌دهد.
 

بهبودها 


به گزارش ایتنا، صفحه نمایش آیفون ۱۶ دارای سرعت تازه سازی تا *60 هرتز خواهد بود ضمن اینکه اندازه صفحه نمایش در نسخه آیفون پرو کمی افزایش یافته است.

 عملکرد دوربین زاویه باز نیز بهبود یافته و مقدار رم برای عملکرد بهتر و تجربه کاربری روان‌تر نیز افزایش یافته است.
کد مطلب: 80717
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام