۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۰

مایکروسافت چه چیزی را در Copilot Wave 2 به روز رسانی کرد؟

مایکروسافت بیش از ۷۰۰ به روز رسانی برای کوپایلوت انجام داده و بیش از ۱۵۰ ویژگی جدید نیز اضافه کرده است.
مایکروسافت چه چیزی را در Copilot Wave 2 به روز رسانی کرد؟

مایکروسافت یک رویداد زنده با عنوان مایکروسافت 365 Copilot Wave 2 برگزار کرد که در طی آن تمام به‌روزرسانی‌های آینده دستیار هوش مصنوعی کوپایلوت (Copilot) را برای مصرف‌کنندگان سازمانی و شخصی تشریح کرد. در طول این رویداد، ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، خبر از موج دوم Copilot داد و آن را "رابط کاربری برای هوش مصنوعی" نامید.
 

بیش از ۷۰۰ به‌روزرسانی


به گزارش ایتنا، مایکروسافت بیش از ۷۰۰ به روز رسانی برای کوپایلوت انجام داده و بیش از ۱۵۰ ویژگی جدید نیز اضافه کرده است. کوپایلوت اکنون با آخرین مدل OpenAI GPT-4o با نسخه به روز شده کوپایلوت مجهز شده است. همچنین، مایکروسافت ادغام کوپایلوت در Excel، PowerPoint، Outlook و OneDrive را نیز اعلام کرد.
این غول فناوری همچنین Copilot Agents را معرفی کرد که دستیاران هوش مصنوعی پیشرفته‌ای هستند که قادر به انجام یک کار خاص با دخالت بسیار محدود یا حتی بدون دخالت انسانی هستند. در اینجا تمام اعلامیه‌های کلیدی رویداد مایکروسافت 365 Copilot Wave 2 آمده است:
 
 

صفحات کوپایلوت 


مایکروسافت سرویس جدیدی به نام Copilot Pages را برای مشترکین Microsoft 365 معرفی کرده است که از تب Work در کوپایلوت قابل دسترسی است. همچنین به عنوان BizChat نیز شناخته می‌شود. این سرویس می‌تواند اطلاعاتی را از داده‌های کسب‌وکارها استخراج کند تا نتایج قانع‌کننده‌ای با بینش عمیق ارائه کند. داده‌های ایجاد شده در Copilot Pages را می‌توان ویرایش یا با همکاران به اشتراک گذاشت. مایکروسافت می‌گوید Copilot Pages برای همکاری چند نفره هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است. صفحات کوپایلوت همچنین می‌توانند برای جمع آوری اطلاعات مفید در وب گشت و گذار کنند.
 

 قابلیت کوپایلوت در اکسل و پاورپوینت


مایکروسافت کوپایلوت را در اکسل و پاورپوینت ادغام کرده است. اکنون کوپایلوت می‌تواند پیشنهاداتی ارائه دهد و تصاویر ایجاد کند. این امر به مشتریان این امکان را می‌دهد که فقط در چند دقیقه یک ارائه جدید را از ابتدا ایجاد کنند. به همین ترتیب، کوپایلوت در اکسل می‌تواند داده‌ها را تجزیه و تحلیل کند و از کاربران با فرمول‌های مربوطه، تجسم داده‌ها و موارد دیگر پشتیبانی کند. باز هم، این ویژگی‌های جدید فقط برای مشترکین مایکروسافت 365 پولی در دسترس هستند.

 
 

سرویس کوپایلوت در Teams، Outlook و OneDrive


پلتفرم کنفرانس ویدیویی مایکروسافت که توسط کوپایلوت پشتیبانی می‌شود، می‌تواند محتوای یک جلسه را جمع‌آوری و خلاصه کند. برخلاف سایر ویژگی‌ها، این قابلیت‌های جدید از اوایل ماه آینده در دسترس خواهند بود.
به گزارش ایتنا، به همین ترتیب، کوپایلوت در اوت‌لوک می‌تواند ایمیل‌های مهم را بر اساس محتوا تجزیه و تحلیل کند و خلاصه‌ای از ایمیل‌ها را برای کمک به صرفه جویی در زمان ارائه دهد. در نهایت، OneDrive همچنین قدرت کوپایلوت را دریافت می کند و به کاربران این امکان را می دهد که به سرعت یک فایل خاص را پیدا کرده و محتوای آن را با مقایسه آن با فایل‌های مشابه تجزیه و تحلیل کنند. این ویژگی‌ها تا پایان این ماه عرضه خواهند شد.
کد مطلب: 80849
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام