۰
plusresetminus
يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۰۰

ایردراپ توکن همستر کمبت قابل معامله شده و به 131 میلیون حساب کاربری واریز شد

حجم معاملات روزانه اکوسیستم تن از 100000 به 1.2 میلیون در سال گذشته افزایش یافته است. طبق اعلام DeFiLlama، ارزش کل قفل‌شده، یا TVL، تن در حال حاضر حدود 430 میلیون دلار است.
ایردراپ توکن همستر کمبت قابل معامله شده و به 131 میلیون حساب کاربری واریز شد
توکن بازی همستر کامبت (Hamster Kombat) اخیراً به طور رسمی وارد بازار معامله شد و به همراه آن ایردراپی برای تعداد بسیار زیادی از کاربران به ۱۳۱ میلیون کیف پول مختلف توزیع شد.

به گزارش ایتنا و نقل از TheBlock، این بازی، که روی بستر پیام‌رسان تلگرام طراحی شده، در مدت کوتاهی توانست توجه بسیاری از کاربران کریپتو را به خود جلب کند. مکانیزم اصلی این بازی کلیک‌کردن و جمع‌آوری سکه‌های درون بازی است که با این کار، بازیکنان می‌توانند درگیر اقتصاد درون‌برنامه‌ای آن شده و توکن‌های مخصوص این بازی را کسب کنند.
​​​​​
یکی از نکات برجسته این پروژه، گستردگی ایردراپ اولیه بود که به کیف‌پول‌های بسیاری در سراسر جهان ارسال شد. این اقدام باعث شد تا توجه بیشتری به سمت این بازی جلب شود و کاربران جدیدی به سمت این پروژه جذب شوند. به گفته تیم توسعه‌دهنده همستر کامبت، یکی از اهداف این ایردراپ معرفی و گسترش استفاده از توکن‌های مبتنی بر بلاکچین تن (TON ) بوده است.

این پروژه علاوه بر فراهم‌کردن امکان معامله توکن‌ها، تلاش دارد تا با بهره‌گیری از بستر تلگرام و افزایش تعامل کاربران با این پلتفرم، در زمینه بازی‌های کریپتو و وب ۳ پیشرو باشد. بازی‌های مشابهی مانند نات‌کوین (Notcoin) و پیکسل‌تپ (PixelTap) نیز در همین بستر فعالیت می‌کردند، اما همستر کامبت به دلیل وسعت ایردراپ و ماهیت تعاملی‌اش توانست جایگاه خاصی را در این فضا به خود اختصاص دهد.

 

«ربات‌ها و متقلبان» واجد شرایط ایردراپ نشدند
پس از اینکه همستر کامبت اعلام کرد که تنها 131 میلیون از بیش از 300 میلیون ثبت‌نام‌کننده در این بازی واجد شرایط دریافت توکن هستند، برخی از کاربران آن در شبکه‌های اجتماعی از توزیع برنامه‌ریزی‌شده آن شکایت کردند. سازندگان این بازی گفتند 2.3 میلیون حساب کاربری که «ربات‌ و کلاهبردار» تلقی شده واجد شرایط دریافت این توکن نشدند.

شایان ذکر است که طبق گزارش اخیر بیت‌گت، بلاک‌چین تن تقریباً 900 میلیون کاربر فعال دارد و بیش از 1100 پروژه رمزنگاری را میزبانی می‌کند. حجم معاملات روزانه اکوسیستم تن از 100000 به 1.2 میلیون در سال گذشته افزایش یافته است. طبق اعلام DeFiLlama، ارزش کل قفل‌شده، یا TVL، تن در حال حاضر حدود 430 میلیون دلار است.
کد مطلب: 81017
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام