۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴

آیفون ۱۷ پرو با این پنج ویژگی جدید عرضه خواهد شد

در این مطلب پنج ویژگی کلیدی که برای آیفون ۱۷ پرو و پرو مکس شایعه شده را بررسی می‌کنیم.
آیفون ۱۷ پرو با این پنج ویژگی جدید عرضه خواهد شد
با وجود اینکه سری آیفون ۱۶ به تازگی معرفی شده، اما شایعات متعددی درباره ویژگی‌های آیفون ۱۷، به‌ویژه مدل‌های پرو، منتشر شده است.

در این مطلب ایتنا و به نقل از مک‌رومرز پنج ویژگی کلیدی که برای آیفون ۱۷ پرو و پرو مکس شایعه شده را بررسی می‌کنیم:
 
1. دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی: بر اساس گزارش تحلیلگران زنجیره تامین اپل، تمام مدل‌های آیفون 17 از یک دوربین جلوی ۲۴ مگاپیکسلی بهره خواهند برد، که نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی در آیفون 16 ارتقاء بزرگی محسوب می‌شود.
 
2. دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی: در آیفون ۱۷ پرو مکس، دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی جایگزین مدل 12 مگاپیکسلی آیفون ۱۶ پرو خواهد شد. احتمال دارد این تغییر به مدل پرو هم برسد اما شاید تا آیفون 18 پرو به تعویق بیفتد.


 
3. رم ۱۲ گیگابایتی برای آیفون ۱۷ پرو مکس: تنها آیفون ۱۷ پرو مکس قرار است از رم ۱۲ گیگابایتی برخوردار باشد که به بهبود عملکرد چند وظیفه‌ای (مالتی‌تسکینگ) و هوش مصنوعی اپل کمک خواهد کرد. این در حالی است که آیفون ۱۶ پرو مکس دارای ۸ گیگابایت رم است.
 
4. جزیره دینامیک کوچکتر: شایعه شده که در آیفون ۱۷ پرو مکس، جزیره دینامیک به‌طور چشمگیری کوچک‌تر خواهد شد، که به دلیل تغییرات در سیستم Face ID است.
 
5. قابلیت تعویض آسان‌تر برای باتری: انتظار می‌رود آیفون ۱۷ پرو، مشابه مدل‌های آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس، به نوعی از باتری‌ها مجهز باشد که به خاطر استفاده از نوعی چسب نوآورانه با جریان الکتریکی ولتاژ پایین از یک باتری ۹ ولت یا یک منبع برق دیگر به راحتی جدا می‌شود.
 
شایعات همچنین گویای آن است که Face ID زیر صفحه‌نمایش در مدل‌های آیفون ۱۷ پرو قرار داده نخواهد شد. این مدل‌ها احتمالاً در سپتامبر ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد و اطلاعات بیشتری طی ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.
کد مطلب: 81272
نام شما
آدرس ايميل شما

بنظر شما مهم‌ترین وظیفه دولت جدید در حوزه IT چیست؟
حمایت از بخش خصوصی حوزه فاوا
افزایش سرعت اینترنت
کاهش تعرفه اینترنت
رفع فیلترینگ