آمارهای منتشرشده از سوی موسسه کانتار نشان میدهد لوئی ویتون همچنان ارزشمندترین برند لوکس جهان در سال ۲۰۲۴ باقی مانده است.
آمارهای منتشرشده از سوی موسسه کانتار نشان میدهد لوئی ویتون همچنان ارزشمندترین برند لوکس جهان در سال ۲۰۲۴ باقی مانده است.
ارزش برند این شرکت فرانسوی در این سال به ۱۳۰ میلیارد دلار رسید.
پس از لویی ویتون، هرمس و شنل به ترتیب با ارزشهای برند ۸۰ و ۶۰ میلیارد دلار در رتبههای دوم و سوم قرار گرفتند. فاصله این دو برند تا صدر جدول نسبتاً زیاد است. اما برند چهارم نیز فاصله قابل توجهی با این دو دارد.
ردههای چهارم تا ششم به برندهای مشهور گوچی (۲۳.۸ میلیارد دلار)، کریستین دیور (۱۱.۹۸ میلیارد دلار) و کارتیه (۱۰.۵ میلیارد دلار) رسیده است.
رولکس تولیدکنندهساعتهای لوکس و ایو سن لورن که در حوزههای مختلفی همچون عطر و لوازم آرایشی فعال است به ترتیب با ارزشی معادل ۹.۰۹ و ۶.۵ میلیارد دلار در ردههای هفتم و هشتم قرار دارند.
ردههای نهم و دهم نیز به برندهای تیفانی با ارزش ۶.۲ میلیارد دلار و پرادا با ارزش ۵.۱ میلیارد دلار رسیده است.
ایالات متحده بزرگترین بازار منطقهای برای کالاهای لوکس شخصی در سال ۲۰۲۴ باقی ماند و ارزش این بازار به ۷۷ میلیارد یورو رسید.