این ویژگی به منظور بهبود فرآیند پشتیبانی و ارائه کمک به موقع طراحی شده است تا تعاملات سریعتر و کارآمدتر شود.
قابلیت جدید واتساپ برای دسترسی به پشتیبانی انسانی از طریق وب کلاینت
سايت خبری ايتنا , 13 دی 1403 ساعت 5:23
این ویژگی به منظور بهبود فرآیند پشتیبانی و ارائه کمک به موقع طراحی شده است تا تعاملات سریعتر و کارآمدتر شود.
واتساپ در حال کار بر روی ویژگی جدید «چت با ما» (Chat With Us) برای وب واتساپ است که به کاربران این امکان را میدهد تا به سرعت با تیم پشتیبانی از طریق وب کلاینت تماس بگیرند. این ویژگی به منظور بهبود فرآیند پشتیبانی و ارائه کمک به موقع طراحی شده است تا تعاملات سریعتر و کارآمدتر شود.
در حال حاضر، این ویژگی در مرحله توسعه قرار دارد و سامانه پشتیبانی انسانی در بروزرسانیهای آینده وب کلاینت ارائه خواهد شد. اگرچه برخی از کاربران نسخه جدید واتساپ را بروز کردهاند، اما هنوز به این ویژگی دسترسی ندارند، زیرا در حال حاضر در حال توسعه است.
در نسخه بتای واتساپ برای اندروید، ویژگیای برای پاسخ به سؤالات پشتیبانی با استفاده از پیامهای تولید شده توسط هوش مصنوعی در حال توسعه است. این ویژگی که اوایل امسال معرفی شد، هدفش ارائه پشتیبانی سریعتر و کارآمدتر با کمک هوش مصنوعی است. واتساپ همچنین در حال بررسی روشهای جدیدی برای ارائه تماس مستقیم با تیم پشتیبانی است تا فرآیند حل سؤالات کاربران را سادهتر کند.
کاربران با تعامل با گزینه گزینه جدید «چت با ما» ، پیامی دریافت خواهند کرد که به زودی ارتباطی از تیم پشتیبانی در چت واتساپ خواهند داشت.
کد مطلب: 82523
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/82523/قابلیت-جدید-واتس-اپ-دسترسی-پشتیبانی-انسانی-طریق-کلاینت