مایکروسافت نسخه جدید و مجزایی از نرمافزار Outlook را که کسب و کارهای کوچک را هدف قرار داده است منتشر ساخت.
این برنامه مدیریت ایمیل با ترکیب با ابزار مدیریت تماسها (Contact Management) تحت نام Office Outlook 2007 with Business Contact Manager انتشار یافته است.
Takeshi Numoto مدیر بخش Outlook 2007 میگوید: «صاحبان کسب و کارهای کوچک به راه حل مؤثری برای مدیریت اطلاعات مشتریانشان نیاز دارند.»
وی میافزاید: «بسیاری از کسب و کارهای کوچک و خانگی اطلاعات تماسهای خود را در چند محل مختلف نگهداری مینمایند. برخی را در جاکارتیهای رومیزی و برخی دیگر را در صفحات گسترده...»
مایکروسافت امیدوار است بسته 149 دلاری جدید مورد توجه تجارتهایی که بدنبال تمرکز و جمعآوری اطلاعات تماسهایشان در یکجا و افزودن امکانات ایمیل به آن بوده اما مایل به پرداخت مبلغ 449 دلار برای خرید بسته کامل Office Small Business 2007 نیستند قرار بگیرد.