این گزارش که Future of Apple نام داشته و توسط این شرکت تحقیقاتی تهیه شده است توضیح میدهد که چگونه «استراتژی تولید اپل» در طول پنج سال آینده رشد نموده و توسعه پیدا میکند.
فورستر پیشبینی میکند اپل هشت محصول و سرویس کلیدی را برای اتصال PCها و محتوای دیجیتالی به تجهیزات صوتی و تصویری در منازل عرضه مینماید.
فروشگاه اینترنتی اپل پس از یک فرایند مهندسی مجدد گسترش یافته و تبدیل به یک سرویس نصب شده در منازل میگردد.
سرویسی که به گفته فورستر «تجربهای دیجیتالی و کاملاً یکپارچه» خواهد بود.
مطابق پیشبینیهای انجام شده در این گزارش شرکتهایی که بیشترین ضربه و زیان را از اپل متحمل میشوند شرکتهای تولیدکننده PC مانند مایکروسافت و HP بوده که پس از این جریان آنان نیز بدنبال بازار مصرفی مشابه خواهند رفت.
برتری پیشبینی شده اپل همچنین بر فراهمآورندگان سرویس که محتویات دیجیتالی را بر روی خطوط باند پهن پخش میکنند، خردهفروشانی که سرویسهای خانگی ارائه میدهند و فروشندگان تجهیزات الکترونیکی خانگی مانند سونی و LG نیز تأثیر خواهد گذاشت.
هشت رکن اساسی که اپل این پلتفورم را بر پایه آنان عرضه خواهد نمود شامل چهار مورد موجود و چهار محصول مفهومی جدید است که به شرح ذیل میباشند:
• Apple Macintosh home PC
• Apple TV digital media extender
• Apple Store
• iTunes and its successors
• Apple home server product
• AppleSound universal music controller
• Network-enabled gadgets
• In-home installation services