با شروع سال ۲۰۱۷ مدیران بازاریابی در برندها و استارت آپ ها برنامه های بازاریابی سال گذشته را بررسی میکنند و بازخورد روش های مختلف تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه میکنند تا برای سال جدید بتوانند بهترین و موثر ترین تکنیک ها را بکار بگیرند.
ویرلن ؛ بهترین راهکارهای بازاریابی آنلاین برای سال ۲۰۱۷
16 بهمن 1395 ساعت 16:10
با شروع سال ۲۰۱۷ مدیران بازاریابی در برندها و استارت آپ ها برنامه های بازاریابی سال گذشته را بررسی میکنند و بازخورد روش های مختلف تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه میکنند تا برای سال جدید بتوانند بهترین و موثر ترین تکنیک ها را بکار بگیرند.
---------- رپرتاژ آگهی ----------
با شروع سال ۲۰۱۷ مدیران بازاریابی در برندها و استارت آپ ها برنامه های بازاریابی سال گذشته را بررسی میکنند و بازخورد روش های مختلف تبلیغاتی را با یکدیگر مقایسه میکنند تا برای سال جدید بتوانند بهترین و موثر ترین تکنیک ها را بکار بگیرند .
پس از بررسی و تحلیل کامل فیدبک انواع روش های تبلیغات آنلاین که توسط برندهای بزرگ بین المللی و همچنین استارت آپ های جوان بکار گرفته شده است ، ویرلن برترین تکنیک های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد:
سئو
بهینه سازی سایت برای جستجوی گوگل یا سئو سایت باز هم به عنوان برترین تکنیک بازاریابی آنلاین مورد توجه وبمستران قرار گرفته است و هم اکنون رقابت بسیار شدیدی برای کسب رتبه اول گوگل بین وب سایت ها وجود دارد .
طراحی سایت براساس جدیدترین الگوریتم های SEO و با قابلیت نمایش مناسب در موبایل ، محل مناسب هاستینگ سرور سایت ، سرعت بالای سایت در لود شدن ، تجزیه تحلیل سایت با استفاده از تمام بخش های گوگل وبمستر و گوگل آنالیتیک ، تحلیل سایت از طریق سایت بین المللی MOZ و الکسا ، تولید محتوای دست اول ، استفاده درست از کیورد هایی که جستجوی بالایی دارد که از طریق سایت گوگل ترند در درسترس است و دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق رپرتاژ آگهی جزو مهمترین تکنیک های سئو سایت است .
رپورتاژ آگهی
رپورتاژ آگهی یا روابط عمومی دیجیتال ( PR ) بالاترین رشد را میان موثر ترین روش های بازاریابی آنلاین و سئو در سال گذشته داشته است . رپورتاژ در واقع یک خبر تبلیغاتی است که به سفارش برندها و از طریق شرکت ویرلن در خبرگزاری های معتبر و همچنین سایت های خبری پربازدید در حوزه آی تی و لایف استایل منتشر میشود .
انتشار اخبار رسمی کسب و کار ها در خبرگزاری های پربازدید میتواند اعتبار بالای را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند . امروز رپورتاژ خبری یکی از مهمترین استراتژی های مارکتینگ و برندینگ کمپانی های بزرگ و استارت آپ های هوشمند است . همچنین شرکت گوگل در مقالات آموزشی و کنفرانس های مختلفی اعلام کرده است که با توجه به اینکه چند کلمه کلیدی در متن رپرتاژ آگهی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو میشود و خبر منتشر شده در سایت ها آرشیو شده و حذف نمیشود ، این یک روش دریافت بک لینک کاملا ارگانیک است و موثر ترین تکنیک جهت بهبود رتبه سایت در گوگل محسوب میشود .
تبلیغات در گوگل
تبلیغات گوگل یکی از پرکاربرد ترین روش های بازاریابی دیجیتالی است که برای کسب و کار های بزرگ و کوچک در سراسر دنیا بسیار مفید و پربازده بوده است .
تبلیغات در گوگل بصورت کلیکی محاسبه میشود و بنابراین آگهی دهنده تنها برای مخاطبین واقعی که وارد وب سایت میشوند هزینه پرداخت میکند . تبلیغات کلیکی گوگل پس از سفارش از طریق شرکت ویرلن ، بسرعت فعال میشود و در رتبه اول جستجو برای هر کلمه کلیدی که مورد نظر باشد نمایش داده میشود . امکانات بسیاری برای مدیریت تبلیغات گوگل وجود دارد و در واقع این هدفمند ترین روش بازاریابی آنلاین میباشد . با توجه به اینکه امروزه افراد بسیاری با استفاده از گوشی موبایل یا تبلت در گوگل جستجو میکنند و تبلیغات گوگل بالای نتایج اصلی و در رتبه اول نمایش داده میشود ، درواقع این نوع آگهی ، یکی از بهترین روش های تبلیغات در موبایل نیز محسوب میشود .
کد مطلب: 47865
آدرس مطلب: https://www.itna.ir/report/47865/ویرلن-بهترین-راهکار-های-بازاریابی-آنلاین-سال-۲۰۱۷