گوگل مدعیست که این نتایج – که به صورت صوتی از طریق اسیستنت گوگل به اشتراک گذاشته میشوند – به این خاطر به عنوان یک آگهی یا محتوای اسپانسرها برچسب نمیخورند که گوگل «برای ارائه این نتایج جستجو پولی دریافت نکرده ...
ایتنا- آمارهای تبلیغاتی نشان میدهد که تبلیغات بنری به خاصیت خصوصیاتی که دارند، میتوانند 120 درصد موثرتر از تبلیغات ویدیویی باشند و مخاطب را به سمت خود جلب و جذل نمایند.
ایتنا- کروم اعلام که با عرضه کروم 71 به بازار و قرار گرفتن این برنامه در اختیار کاربران، در صورتی که یک وبسایت تبلیغاتی را منتشر کند که نامناسب و مبتنی بر فریبکاری باشد، آن تبلیغات مسدود خواهد شد.
ایتنا - «از آنجا که فعالیتهای متقلبانه در خارج از پلتفرم ما انجام میشوند، تفکیک و تشخیص نقشآفرینان بد از ارائهدهندگان مشروع به طرز فزایندهای کار دشواری شده است».
ایتنا - به نظر می رسد که یوتیوب در حال کنار گذاشتن TrueView (تبلیغاتی که بینندگان میتوانند پس از 5 ثانیه دکمه عبور از آنها را بزنند) و تبدیل کردن تبلیغات غیر قابل رد کردن است.
ایتنا - این شرکت برندهای AdSense و AdMob را که برای تکنولوژیهای فروش تبلیغاتی مخصوص، به ترتیب، وبسایتهای کوچک و توسعه دهندگان اپ موبایل هستند حفظ خواهد نمود.
ایتنا - این اقدام در واکنش به افزایش نارضایتیهای مربوط به تبلیغات شخصی سازی شدهای انجام میشود که گوگل و فیسبوک مایلند به عنوان تبلیغات «مرتبطتر» ارائه کنند.
همیشه وقتی گوگل تبلیغات بیشتری را اضافه می کند با واکنش منفی کاربران مواجه می شود، ولی به هر حال نباید فراموش کرد که گوگل یک نهاد خیریه نیست و تبلیغات منبع درآمد آن است.
تبلیغات اینترنتی، لازمه موفقیت کسب و کار شما
با گسترش اینترنت و افزایش شمار کاربران آنلاین، اکنون موفقیت در هر کسب و کاری به معرفی و تبلیغات آن در فضای اینترنت وابسته شده است.
از سوی دیگر، تبلیغات در محیط ...