ایتنا - خرید آنلاین برای برخی افراد جدید است، بهخصوص از آغاز همهگیری کووید -19، اما در حال حاضر روشی مطلوب برای خرید برای بسیاری است. این آسان و راحت است و شما میتوانید از راحتی خانه خود خرید کنید. اگر میدانید ...
ایتنا - هنگام خرید از کسب و کارهای اینترنتی حتماً اطلاعات تراکنش پرداخت را به صورت دقیق ذخیره و نزد خود نگهداری نمایید تا در صورت بروز مشکل، امکان ثبت شکایت و پیگیری از طریق سامانه اینماد را داشته باشید.
ایتنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت از ثبت ماهانه ۲۵۰۰ شکایت از کسب و کارهای اینترنتی خبر داد و وعده داد که با راهاندازی سامانه هوشمند رسیدگی به شکایات از کسب و کارهای اینترنتی، تحلفات کاهش یابد.
ایتنا - شرکت توییتر برای کسب سهمی از بازار ۴۵ میلیارد دلاری تجارت اجتماعی، به صورت آزمایشی به شرکتها اجازه می دهد حداکثر ۵۰ محصول را در پروفایل خود به فروش بگذارند.
ایتنا - مجرمان سایبری با ایجاد صفحات جعلی و انجام تبلیغات فریبنده در شبکههای اجتماعی و سایتهای واسط با روشهای مختلف از قبیل هدایت کاربر به صفحات درگاه جعلی بانک و سرقت اطلاعات بانکی، دریافت وجه و عدم ارسال کالا ...
ایتنا - کلاهبرداران با ثبت آگهیهای سوری با قیمت پایین و وسوسهانگیز در سایتهای خرید و فروش و با جلب اعتماد قربانیان خود آنان را فریب داده و درخواست واریز وجه به عنوان بیعانه برای رزرو اجناس را میکنند.
ایتنا - فیسبوک قابلیت شاپس (Shops) را به اپلیکیشن پیام رسانی واتساپ و فیسبوک مارکت پلیس توسعه داد و از معرفی فناوری جست و جوی تصویری برای خرید در اینستاگرام خبر داد.
ایتنا - در کنار همه فرصتهای یک خرید آنلاین، تهدیدات و آسیبهایی نیز وجود دارد که برخی شهروندان در پی بیدقتی و کم توجهی در دام مجرمین سایبری گرفتار شده و اطلاعات بانکی آنها به سرقت رفته و یا با دریافت کالای تقلبی ...
ایتنا - حتیالامکان از صفحات، کانالها و گروههای موجود در شبکههای اجتماعی خارجی یا غیربومی خرید نکنید و از فروشگاههای اینترنتی ثبتشده در سایت Enamad.ir خرید کنید.
ایتنا - همچنان کلاهبرداری به بهانه فروش شارژ همچنان قربانی میگیرد، بدین ترتیب که فرد در یک سایت جعلی اقدام به خرید شارژ کرده و اطلاعات کارت بانکیاش از طریق صفحات فیشینگ درگاه بانکی به سرقت رفته است.
ایتنا - دبیر انجمن کسبوکارهای اینترنتی بر این باور است زمان مشخص میکند سامانه امتا در مأموریت خود موفق است یا خیر و معتقد است افزایش قیمتها به عوامل پیچیدهای مربوطند و صرفاً موضوع به رفتارهای سازمانیافته در ...
ایتنا - گاهی کلاهبرداران به فعالیت در شبکههای اجتماعی گرایش پیدا کرده و اقدام به راهاندازی صفحات فروش کالا در این فضا کرده که در آن وجهی را از کاربر دریافت میکنند، اما هیچ کالایی برای او ارسال نمیشود.