۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۲
ASUS All In ONE ET۲۴۱۰

سینما روی میز شما!

ایتنا - این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۲۳. ۶ اینچ است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی خاص آن اشاره نمود، به طوری که این دستگاه تنها ۶ سانتی‌متر ضخامت دارد و همچنین از یک طراحی بر‌تر بهره می‌برد.
ASUS All In ONE ET۲۴۱۰
ASUS All In ONE ET۲۴۱۰



از یک دستگاه All in One چه انتظاری دارید؟ می‌خواهید از آن در مصارف اداری استفاده کنید؟ یا می‌خواهید با آن بازی کنید یا شب و صبح با آن فیلم نگاه کنید و موسیقی گوش کنید؟

خوب اگر پاسخ شما به همه این سئوالات مثبت باشد، پیشنهاد ما این است که ادامه داستان را بخوانید.

به گزارش ایتنا، یکی از اهداف به وجود آمدن کامپیوتر‌های موسوم به All-In-One جایگزینی آن به جای کامپیوترهای شخصی رومیزی است.

اما یکی از مشکلاتی که همواره این دستگاه از آن رنج می‌بردند عدم استفاده از قطعات سخت‌افزاری مناسب جهت کاربردهای چند‌رسانه‌ای و بازی‌های کامپیوتری است.

به طوری که تصور اکثر کاربران از این نوع کامپیوتر‌ها، یک دستگاه برای مصارف عمومی مانند نرم‌افزاری‌های اداری است.

اما امروزه این محدودیت از بین رفته است و این دستگاه‌ها با بهره‌مندی از سخت‌افزاری‌های به روز توانسته است کم‌کم جای خود را بین کاربران باز کرده و جوابگوی نیاز‌های آنان باشد.

ASUS به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صاحب فناوری و همچنین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری دارای کامل‌ترین سبد تولیدی کالا است.

اما یکی از محصولات تولید این شرکت All IN One است. یکی از جدید‌ترین محصولات این شرکت مدل ET۲۴۱۰ است که به واسطه بهره‌مندی از سخت‌افزاری‌های به روز و پیشرفته به معنای واقعی کلمه یک دستگاه همه کاره است.

این دستگاه دارای صفحه‌نمایش ۲۳. ۶ اینچ است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به طراحی خاص آن اشاره نمود، به طوری که این دستگاه تنها ۶ سانتی‌متر ضخامت دارد و همچنین از یک طراحی بر‌تر بهره می‌برد.

یکی از موارد خاص در طراحی این دستگاه می‌توان به پایه عجیب این دستگاه اشاره کرد که برای اولین بار در این نوع دستگاه دیده شده است.

وجود این نوع طراحی باعث راحت تنظیم شدن این دستگاه روی میز کار می‌شود و جنس آن از آلومینیوم است که خطر آسیب‌دیدگی آن را به کمترین میزان کاهش می‌دهد.

شاید یکی از مهم‌ترین خواسته‌های کاربران در مورد All In One وجود پردازنده‌ها و کارت‌گرافیک‌های جدید است. این موضوع نیز در مورد این مدل صدق می‌کند.

به طوری که این دستگاه از محدوده وسیعی از پردازنده‌های نسل جدید Intel Core i بهره می‌برند.

همچنین کارت‌گرافیک این دستگاه Nvidia GT ۵۴۰ همراه با یک گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR ۵ است. وجود یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، به خوبی نیاز کاربران را برای ذخیره‌سازی اطلاعات مورد نظر خود را برآورده می‌سازد.

اما یکی دیگر از موارد شاخص در مورد این دستگاه می‌توان به هشت گیگابایت حافظه DDR ۳ اشاره کرد. اما همان‌طور که پیش‌تر بدان اشاره شد این دستگاه یک دستگاه همه کاره واقعی است.

گواه این موضوع وجود گیرنده دیجیتال تصاویر تلویزیونی است که در کشور ما کاربران می‌توانند به ۴۵ کانال دیجیتالی بدون نیاز به آنتن دسترسی داشته باشند.

همچنین به واسطه داریو Blu-ray کاربران می‌توانند جدید‌ترین فیلم‌های با کیفیت و به روز را بدون نگرانی از هزینه اضافی برای تهیه یک درایو blu-ray بیرونی، از ویژگی‌های این استاندارد می‌توان به بهبود کیفیت صدا و در نتیجه بهتر به گوش رسیدن اصوات اشاره کرد.

یکی از وظایف این استاندارد تقویت سیگنال‌های ضعیف است که تا پیش از این کمتر به گوش کاربر می‌رسید.

نمونه‌ای از این اصوات می‌توان به صدای انفجار و صدای پچ پچ اشاره کرد.

همچنین این دستگاه از استاندارد DTS Surround بهره می‌برد. به همه این موارد می‌توان یک Subwoofer بیرونی که همراه با این دستگاه عرضه می‌شود، را اضافه کرد تا ست سینمای خانگی شما کامل شود!!!
کد مطلب: 19499
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام