۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۲۳:۲۶

شبكه‌سازي آنلاين، محبوب‌تر از ايميل

اگر شما جزو آن دسته از افرادي هستيد كه ساعت‌هاي متمادي از وقت خود را در اتاق‌هاي گفت‌وگو و سايت‌هخايي مانند فيس‌بوك صرف مي‌كنيد بدانيد كه تنها نيستيد.مطابق تحقيقاتي كه اخيراً نتايج آن منتشر گرديده، كاربران بيش از ده درصد زمان حضور در اينترنت را صرف بازديد از سايت‌هاي اجتماعي و وبلاگ‌ها مي‌نمايند كه اين ميزان بسيار بيشتر از صرف وقت براي ايميل است. در اين تحقيقات كه توسط Nielsen Online انجام شده مشاهده مي‌شود كه كاربران در بازديد از سايت‌هاي مختلف از الگوي مشابهي پيروي مي‌نمايند كه بر آن اساس جست‌وجوي آنلاين، سايت‌هاي خاص و مورد علاقه، سايت‌هايي با موضوع نرم‌افزار و در انتها حضور در ديگر سايت‌ها عمده‌ترين موارد مورد علاقه كاربران را تشكيل مي‌دهند. به گفته اين گزارش از هر يازده دقيقه حضور آنلاين، يك دقيقه آن صرف سايت‌هاي شبكه‌اي و اجتماعي مي‌گردد. اين درحاليست كه در فاصله زماني دسامبر 2007 تا دسامبر 2008 زمان صرف شده در اين دسته از سايت‌ها با 63 درصد افزايش به 45 ميليارد دقيقه بالغ گرديده است. نكته قابل توجه اينست كه وقتي به بزرگ‌ترين سايت اجتماعي يعني فيس‌بوك مي‌رسيم اين اعداد و ارقام جهشي بسيار بزرگ از خود نشان مي‌دهند. اعضای اين سايت در مدت زمان ياد شده 20.5 ميليارد دقيقه را در اين سايت گذرانده‌اند كه نسبت آن در مقايسه با سال گذشته كه 3.1 درصد بوده اينك به 566 درصد رسيده است. آمارها نشان مي‌دهند كه بيشترين رشد سايت فيس‌بوك در محدوده سني 35 تا 49 سال رخ داده و ميزان رشد كاربران رده 50 تا 64 سال دو برابر رشد تعداد كاربران زير هجده سال اين سايت بوده است.
کد مطلب: 12292
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام