۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۹

یادگیری این زبان شما را میلیاردر می‌کند

ایتنا - با تسلط بر این زبان می‌توانید ماهی بیش از ۳۰ میلیون درآمد داشته باشید.
یادگیری این زبان شما را میلیاردر می‌کند

پایتون یک زبان برنامه‌نویسی همه‌منظوره است که برای ایجاد برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود. این زبان توانسته است با تطبیق‌پذیری و سادگی خود، به یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی تبدیل شود.

نظرسنجی Stack Overflow در سال ۲۰۲۲ نشان داد که پایتون چهارمین زبان برنامه‌نویسی محبوب است و تقریباً ۵۰ درصد توسعه‌دهندگان از آن برای کارهای خود استفاده می‌کنند. این زبان به دلیل تنوع و سادگی خود، جذب بسیاری از غیربرنامه‌نویسان نیز شده است.

پایتون برای توسعه وب، نرم‌افزارها، اتوماسیون وظایف، تجزیه و تحلیل داده‌ها و تجسم داده‌ها استفاده می‌شود. این زبان با پشتیبانی از مدل‌های مختلف برنامه‌نویسی، امکان توسعه پروژه‌ها را با سرعت بالا فراهم می‌کند.

پایتون جامعه‌ای بزرگ و فعال دارد و مجموعه‌ای از ماژول‌ها و کتابخانه‌های مفید را برای برنامه‌نویسان فراهم می‌کند. این زبان برای تولید هوش مصنوعی و توسعه برنامه‌ها بسیار کاربردی است و توسط شرکت‌های بزرگی مانند گوگل و اینستاگرام استفاده می‌شود.

با تسلط بر این زبان، می‌توان به یک شغل پردرآمد دست یافت. پایتون به عنوان پردرآمدترین زبان برنامه‌نویسی شناخته می‌شود و مسیر شغلی آن نیز بسیار چشمگیر است.

طبق آخرین گزارش‌ها درآمد متوسط برنامه‌نویس پایتون در ایران بین تا ۳۰ میلیون و در کشورهای دیگر بین ۸۰ تا ۱۱۸ هزار دلار است. ساخت بازی، طراحی سایت، ساخت اپلیکیشین، دیجیتال مارکتینگ، ساخت نرم‌افزار ویندوز و لینوکس و حتی تدریس این زبان ازجمله مسیرهای شغلی پردرآمد است.

منبع: همشهری آنلاین

 
کد مطلب: 77846
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
زبانی هست که اصلا بازار کار ندارد و اینها همش تبلیغ هست
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام