معرفی چهار کشور دارای بیشترین ضریب نفوذ در شبکههای اجتماعی
به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج تازهترین گزارش موسسه نیلسون تصویر جدیدی از وب را نشان میدهد به طوری که یک افزایش دو هزار درصدی در مقوله مدت زمان جستوجوی فیلم در وب در سال 2009 نسبت به سال 2003 به ثبت رسیده است.
همچنین تعداد کاربران جستوجو کننده فیلم نسبت به سال گذشته 71 درصد و تعداد کاربران شبکههای اجتماعی 87 درصد نسبت به سال 2003 رشد داشته است. در سال 2003 اولین نمونههای سایتهای نسل دوم وب راهاندازی شد.
گزارش نیلسون نشان میدهد استفاده از اینترنت موبایل بین سالهای 2007 تا 2009 تنها در آمریکا 74 درصد افزایش داشته است. براساس گزارش پی سی وورد، نتایج این تحقیقات با تاکید بر جزئیات بیشتر نسل جدید وب به خصوص پورتال فیس بوک و سایتهای مشابه نشان میدهد که تعداد کاربران این شبکهها به خصوص در محدوده سنی بین 34 تا 49 سال تنها در مدت یکسال 21 میلیون نفر بوده است.
کاربران کشورهای برزیل، آلمان، انگلیس و ایتالیا از بیشترین ضریب نفوذ در شبکههای اجتماعی برخوردار هستند.