۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۸

تشكيل شوراي آموزشي ،پژوهشي و تحقيقاتي ارتباطات زيرساخت

ايتنا - شوراي آموزشي ،پژوهشي و تحقيقاتي شركت ارتباطات زيرساخت با هدف سياستگذاري، هدايت، نظارت و هماهنگي امور آموزشي، پژوهشي و تحقيقاتي اين شركت تشكيل شد.

به گزارش ایتنا به نقل از دفتر روابط عمومي و امور بين الملل شركت ارتباطات زيرساخت ، مهندس غلامرضا شيدايي عضو هيات مديره شركت ارتباطات زيرساخت و رييس شوراي آموزش اين شركت با اعلام اين مطلب افزود:علاوه بر اين بررسي تعامل با تمامي مراكز آموزشي، پژوهشي و تحقيقاتي اعم از دولتي و غيردولتي، شوراي آموزشي، پژوهشي و تحقيقاتي برعهده اين كميته است.

مهندس شيدايي در ادامه گفت:تصويب سياستهاي آموزشي- پژوهشي و تحقيقاتي شركت ، موضوعات مطالعات توسعه‌اي شركت ،تعيين موضوعات تحقيقات راهبردي و كاربردي وتصويب سياستهاي همكاريهاي آموزشي، پژوهشي و تحقيقاتي شركت با دانشگاهها ومراكز آموزشي علمي دولتي و غيردولتي وسفارش، نظارت و هدايت تهيه برنامه‌هاي جامع توسعه علمي و فناوري از جمله وظايف اين شوراست.

به گزارش ایتنا، رييس شوراي آموزش شركت ارتباطات زيرساخت با اشاره به اين نكته كه مصوبات شورا پس از تأييد مدير عامل قابل اجرا ست افزود:تمامي واحدهاي شركت موظفند گزارش عملكرد خود را در اين رابطه به اين شورا گزارش دهند.

وي تصريح كرد:اعضاي شورا به منظور اعمال سياستها، هدايت، نظارت و هماهنگي، مي توانند پيشنهادها و نظرات خود را براي بررسي و تصويب به دبيرخانه شورا ارائه كنند.

کد مطلب: 16389
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام