۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۲۸

تخت سنگ لوحی فوجیتسو لو رفت

به تازگی اسنادی از دفتر شرکت Fujitsu توکیو به بیرون رخنه کرده است که حکایت از تصمیم این شرکت برای تولید و عرضه یک محصول قدرتمند برای رقابت با iPad مغرور اپل دارد.
تخت سنگ لوحی فوجیتسو لو رفت
این محصول که Slate (به معنای تخته سنگ لوحی) نامگذاری شده است، قرار است مسیر نابودی iPad را از زادگاه خود در ژاپن آغاز کند و در ماه‌های آینده بازار ژاپن نخستین مقصد این تخته سنگ خواهد بود.

با توجه به عدم معرفی رسمی این محصول تا به امروز، اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی آن در دسترس نیست، اما بنا به مستندات موجود، شرکت فوجیتسو برخی قابلیت‌های این محصول را به طور خلاصه مطرح کرده است.

از مهمترین این قابلیت‌ها می‌توان به طول عمر بالای باتری آن (که فوجیتسو در این سند مدعی شده است قابلیت تامین انرژی برای یک روز کاری کامل را دارد)، طراحی ارگونومیک آن، قابلیت جداسازی آن و امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد.

هرچند که تا زمان عرضه رسمی این محصول نمی‌توان قضاوت دقیقی درباره آن داشت، اما با توجه به سابقه شرکت فوجیتسو و عدم تعجیل این شرکت برای معرفی آن می‌توان امیدوار بود که به زودی یک رقیب جدی برای محصول پرفروش اپل روانه بازار خواهد شد.

این محصول با فاصله‌ای چند ماهه پس از عرضه رسمی در ژاپن، با پشتیبانی بهین تکنولوژی در بازار توزیع خواهد شد و از میان سایر قابلیت‌های عنوان شده برای این محصول می‌توان به سیستم عامل ویندوز۷، قابلیت مدیریت و برنامه‌ریزی، محیط کاربری جذاب، قابلیت تعامل بالا، قابلیت‌های ارتباطی قدرتمند و قابلیت‌های امنیتی بالای کاربر اشاره کرد.
کد مطلب: 16475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام