۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۶

تبلتی با قابلیت مکان‌یابی

شرکت فوجیتسو جدیدترین تبلت خود که مجهز به مکان‌یاب است را با نام TH۷۰۰ عرضه کرد.
تبلت TH۷۰۰ از فوجيتسو
تبلت TH۷۰۰ از فوجيتسو
ایتنا- این تبلت با استفاده از صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی مالتی‌تاچ به شما امکان کار با قلم و یا انگشتان را می‌دهد. همچنین این صفحه نمایش که از نوع LED است، توانایی چرخش در دو جهت را دارد و می توان آن را بر روی کیبرد خواباند.

همانند نت‌بوک دیگر فوجیتسو یعنی T۵۸۰ این مدل نیز از گیرنده GPS برخوردار است که به کاربران اجازه می‌دهد در هر کجایی از دنیا که هستند موقعیت دقیق خود را بیابند.

به گزارش ایتنا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد لپ‌تاپ‌های فوجیتسو این است که معمولا توانایی اضافه کردن یک باتری یا هارددیسک اضافی را به کاربران می‌دهد. یعنی می‌توان با جدا کردن درایو نوری؛ که در این مدل شرکت فوجیتسو امکان انتخاب بین درایو بلوری کمبو و دی وی دی رایتر را به کاربران می‌دهد، یک هارددیسک و یا باتری اضافی را نصب کرد که انجام این مهم به نیاز کاربر بر می‌گردد.

در زمینه امنیت اطلاعات نیز این مدل از جلوگیری پیشرفته سرقت و سنسور شناسایی اثر انگشت بهره می‌برد. از طرفی به دلیل برخورداری از سنسور تشخیص شدت نور، روشنایی صفحه نمایش را به صورت خودکار تغییر می‌دهد که باعث طول عمر باتری می‌شود.

این نت‌بوک که به زودی با پشتیبانی بهین تکنولوژی عرضه می‌شود؛ با پردازنده‌های متنوعی که بیشتر شامل سری Core i۵ , i۳ می‌شود طراحی شده است و از دیگر مشخصات فنی آن می‌توان به چهار گیگابایت رم از نوع DDR۳ با سرعت ۱۰۶۶، ۵۰۰ گیگابایت هارددیسک با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه و وزن ۱.۸ کیلوگرمی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این نت‌بوک می‌توان به پشتیبانی از انواع پورت‌های ارتباطی هم چون USB، HDMI، VGA، Ethernet یاد کرد. هم چنین این نت‌بوک در صورت استفاده از دو باتری می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۱۰ ساعت را تامین کند.
کد مطلب: 16346
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام