۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۵

هسته‌هاي گزينش استاني

ايتنا - به زودی، پس از استقرار واحدهای استانی و با معرفی واجدین شرایط و بعد از تائید هیأت عالی، هسته‌های استانی گزینش بطور مستقل تشکیل خواهد شد.


 غلامرضا آبرودی، نماینده وزیر و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت ارتباطات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: درحال حاضر هیأت مرکزی با حضور سه عضو شامل نماینده وزیر، نماینده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور و نماینده هیأت عالی مشغول فعالیت است و هسته گزینش ستاد مرکزی، هسته گزینش پست،‌ پست‌بانک و در بسیاری از استان‌ها هسته های استانی مشغول فعالیت‌ هستند.
به گزارش ایتنا به نقل از روابط عمومي وزارت ارتباطات، وی با اشاره به فرمان تاریخی امام خمینی (ره)‌ در سال ۶۱ مبنی بر انحلال گزینش‌های وقت،‌ به تشکیل ستادی برای اصلاح گزینش‌ها به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:‌ فرمان حضرت امام (ره) در ۱۵ دی‌ماه سال ۱۳۶۱ صادر شد و به دنبال آن ستادی تشکیل شد که با دعوت از علما و خبرگان و کارشناسان،‌ ضوابط و اصول شرعی گزینش تدوین و تا سال ۷۴ ادامه یافت که پس از آن قانون گزینش به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
وی افزود: مجموعه‌ی گزینش در وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در تلاش است از سویی، دقیقاً به قانون مصوب مجلس عمل کند و از سوی دیگر، با جذب افراد صالح، مجموعه را تقویت و به مسوولان کمک کند.
دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت ارتباطات گزینش نیروی انسانی از ابتدا تا زمانی که فرد استخدام قطعی نشده است را از اختیارات قانونی هسته‌های گزینش قلمداد کرد و گفت:‌ براساس آیین‌نامه اجرایی گزینش،‌ برای تمدید قرارداد و تبدیل وضعیت و یا انجام مراحل استخدام تا مرحله قطعی گزینش،‌ نسبت به بررسی سالانه نیروها اقدام می‌شود و در صورتی که نیروی شاغل شرایط و ضوابط عمومی را از دست بدهد از تداوم کار وی جلوگیری می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:‌ معترضان به آرای گزینش‌ می‌توانند حداکثر تا دوماه پس از ابلاغ رأی،‌ دوبار به هسته گزینش و سپس به هیأت مرکزی مراجعه و شکوائیه کتبی خود را تسلیم کنند.
وی وظیفه گزینش را جذب نیروهای متعهد و کار آمد دانست و تاکید کرد: می بایست فعالیت در زمینه های آموزشی نیز افزایش پیدا کند.
دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت ارتباطات از برگزاری دوره‌های موفق آموزشی بویژه در شهر مقدس مشهد خبر داد و اعلام کرد:‌ در همین راستا، برنامه‌ریزی های لازم به منظور برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه محققان و مصاحبه‌گران و رابطان استانی صورت گرفته و به زودی برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 16718
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام