۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۵

9 فوریه، احتمال رونمایی از iPad 2

ايتنا - بر طبق آخرین گفته‌ها، ظاهرا شرکت اپل قرار است روز نهم فوریه را برای رونمای از iPad 2 در نظر بگیرد و به همه شایعات پیرامون این محصول بحث برانگیز خاتمه دهد.
9 فوریه، احتمال رونمایی از iPad 2
همانند بسیاری از محصولات داغ فناوری، iPad ۲ نیز قبل از اعلان رسمی رونمایی از آن، بسیاری از حدس و گمان‌ها و شایعات را برای خود به همراه داشته است.

بر طبق آخرین گفته‌ها، ظاهرا شرکت اپل قرار است روز نهم فوریه را برای رونمای از iPad ۲ در نظر بگیرد و به همه شایعات پیرامون این محصول بحث برانگیز خاتمه دهد. اپل عادت دارد بر روی محصولات خود در سکوت مطلق خبری کار کند و تا لحظه معرفی نهایی می کوشد هیچ خبری از آن به بیرون درز نکند.

گرچه هنوز هیچ‌کس نمی داند iPad ۲ چه ویژگی های جدیدی نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت اما بسیاری از کارشناسان وجود دو دوربین در جلو و پشت آن و امکان برقراری مکالمات اینترنتی با استفاده از قابلیت FaceTime همانند iPhone ۴ وiPodTouch را قطعی می‌دانند. iPad ۲ از سیستم عامل مخصوص خود یعنی iOS با نسخه ۴.۳ و صفحه نمایش Retina برخوردار خواهد بود و بعید نیست یک درگاه USB هم داشته باشد و به احتمال زیاد، از نظر شکل و ظاهر هم کمی ظریف‌تر خواهد شد.

iPad ۲ رقبای سرسختی همچون Galaxy Tab محصول سامسونگ دارد و شرکت‌های دیگری نیز همچون Motorola، HTC، HP و LG می خواهند تبلت‌های خود را به رخ اپل بکشانند.
کد مطلب: 16764
نام شما
آدرس ايميل شما