۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۱

مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند

ایتنا - مایکروسافت تجربیات خود در ویندوز و تیم‌های دستگاه‌های ویندوزی را برای تشکیل یک بخش واحد، تحت رهبری پاوان داولوری (Pavan Davuluri)  گرد هم می‌آورد.
مایکروسافت تیم‌های ویندوز و سرفیس خود را تحت یک رهبری ادغام می‌کند

مایکروسافت تجربیات خود در ویندوز و تیم‌های دستگاه‌های ویندوزی را برای تشکیل یک بخش واحد، تحت رهبری پاوان داولوری (Pavan Davuluri)  گرد هم می‌آورد.

داولوری از سال گذشته، پس از اینکه مایکروسافت، دستگاه‌های ویندوز را پس از خروج پانوس پانای تقسیم کرد، به عنوان سرپرست تیم سرفیس مشغول کار بوده است. مایکروسافت، این بار با استفاده از تجربیات گذشته ویندوز، میخائیل پاراخین را که مسئول موتور جستجوی بینگ و تجارت تبلیغاتی آن بود را نیز دوباره به کار میگیرد.

رئیس فناوری این شرکت بیان کرد که پاراخین تصمیم گرفته است نقش‌های جدیدی را کشف کند. به طور دقیق مشخص نیست که آیا او به طور کلی مایکروسافت را ترک می‌کند یا هنوز در حال جستجو برای فرصت‌های جدید در این شرکت است. در حال حاضر، پاراخین هنوز در مایکروسافت مشغول به کار است و در طول دوره انتقال به مدیر ارشد فناوری شرکت کوین اسکات پاسخ خواهد داد.

ادغام این دو تیم به شرکت این امکان را می‌دهد که رویکردی جامع را برای ساختن سیلیکون، سیستم‌ها، تجربیات و دستگاه‌هایی اتخاذ کند که شامل کلاینت ویندوز و سرویس ابری برای این دوره هوش مصنوعی است. در حالی که داولوری اکنون سرپرستی تیم تجارب وب و دستگاه‌ها را بر عهده دارد، اولی هنوز باید به سلیمان، که مسئول تلاش های هوش مصنوعی مایکروسافت است، پاسخ دهد.
 
کد مطلب: 78182
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام