۲
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۱۸

AOL دومین خبرگزاری اینترنتی آمریکا را خرید

ایتنا - AOL سایت خبری Huffington Post را خرید.
AOL دومین خبرگزاری اینترنتی آمریکا را خرید
به گزارش ایتنا، شرکت AOL بر سر خرید دومین سایت خبری بزرگ آمریکا یعنی Huffington Post با این سایت به توافق رسید.

Huffington Post بعد از سایت New York Times به عنوان پر بیننده‌ترین سایت خبری آمریکا محسوب می‌شود. AOL قرار است این سایت را به مبلغ ۳۱۵ میلیون دلار خریداری کند.

این خرید، قدرت خبری بسیار زیادی به AOL خواهد داد. سپتامبر سال گذشته نیز AOL شرکت TechCrunch و سایت‌های اقماری آن را که در زمینه اخبار فناوری فعالیت می‌کنند خریداری کرده بود.

سایت خبری Huffington Post ماهانه در حدود ۲۶ میلیون ببننده منحصر به فرد دارد و بعد از سایت خبری New York Times که از حدود ۳۴ میلیون بیننده برخوردار است در جایگاه دوم قرار می‌گیرد.


AOL با این خرید جدید فعالیت‌های خود در عرصه اطلاع‌رسانی را بسیار توسعه خواهد داد و شمار مراجعان ماهیانه مجموعه سایت‌های AOL از جمله Engadget به ۱۱۷ میلیون بیننده در آمریکا و ۲۷۰ میلیون بیننده در سراسر جهان خواهد رسید.
کد مطلب: 16882
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
۲۶ میلیون ببننده منحصر به فرد یعنی چه؟!
حامد
feedback
Germany
بیننده منحصر به فرد یعنی کسی که از یک شناسه IP برای ورود به سایت استفاده می کند. اگر چنین بیینده ای چندین بار هم به یک سایت مراجعه کند، یک رکورد برای او در آمار سایت ثبت می شود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام