۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۳۷

رونمایی از LCDهای 42 و 46 اینچ شرکت بنکیو

ایتنا -بنكيو، نامي آشنا در عرصه بين‌المللي توليد نمايشگرها تصويري، خط توليد نمايشگرهاي LCD "۴۲و "۴۶ خود را راه اندازي کرد.
رونمایی از LCDهای 42 و 46 اینچ شرکت بنکیو
 

ويژگي‌هاي اين مدل‌ها عبارتند از: ۱۰۸۰p Full HD, Senseye®، حالت سينماي واقعي ۴P، كاهش صداهاي ناهنجار و كنتراست بالا (V۴۲-۵۰۰۰ with ۵,۰۰۰:۱; V۴۶-۵۰۰۰ with ۶,۰۰۰:۱). بنكيو قصد دارد با عرضه اين محصولات، باعث شود كه هر فردي بتواند در خانه، تصاوير سينمايي جديدي را تجربه كند. 

به گزارش ایتنا، كنتراست بالاي اين LCDها در حالت ايستا تصاوير روشن و تاريك را با جزئيات كامل و كيفيت استثنايي نمايش مي‌دهد. 

دقت كنتراستي كه به وجود آمده، باعث ايجاد تطبيق كامل با تمام صحنه‌ها، نشان دادن عميق‌تر رنگ‌ها و ارائه تمامي جزييات براي نمايش عناصر غير قابل مشاهده و پوشيده شده در تاريك ترين صحنه‌هاي فيلم‌ها و بازي‌ها شده است.
 
V۴۲-۵۰۰۰ و V۴۶-۵۰۰۰ ، مجهز به تكنولوژي ديد Senseye®است. 

اين تكنولوژي انحصاري بنكيو با تقليد از چشم انسان باعث افزايش رنگ، وضوح و كنتراست تصاوير مي‌شود و با بهينه‌سازي تصاوير در صحنه‌هايي با سرعت بالا موجب نمايش كاملتر و با جزئيات بيشتر تصاوير مي‌گردد. 

درزمان نمايش p۲۴ با محتواي تصوير HDMI رمزگزاري شده، حالت P۲۴ سينماي واقعي تعداد فريم‌هاي تصوير را دو برابر كرده و باعث كاهش اختلالات تصوير مي‌شود و به دليل اينكه لزومي ندارد تصاوير واقعي به ۳:۲ كاهش يابد يعني به Hz۵۰ تبديل شود، تصاوير با لرزش كمتري پخش مي‌شوند . 

حالت P۲۴ سينماي واقعي و تكنولوژي چشم مصنوعي Senseye® بنكيو در دو مدل V۴۲-۵۰۰۰ و V۴۶-۵۰۰۰، تجربه نمايش تصاير واقعي سينمايي را براي مصرف‌كنندگانش به ارمغان مي‌آورد.
 
با ذخيره‌سازي انواع موسيقي، فيلم ها و عكس‌ها بر روي دستگاه USB، اين دو مدل تلويزيون بنكيو، امكان پخش دلخواه موسيقي و فيلم و همچنين به اشتراك گذاشتن عكس‌ها با ديگر دستگاه‌ها را از طريق پشتيباني USB Multimedia، فراهم مي‌سازد. 

به علاوه با سه خروجي HDMI مي‌توان به راحتي از كنسول بازي، دي وي دي پلير، و ديگر وسايل به دلخواه استفاده كرد.

واقعيتي كه در مورد فلسفه طراحي اين مدل‌ها در بنكيو وجود دارد اين بوده است كه به صورت ماهرانه‌اي خواهان توليد محصولي لوكس با فرمي زيبا كه بر جزئيات تاكيد دارد ، بوده‌اند. 

آنها مشتاق بودند كه چيزي زيبايي و طراحي باشكوه تلويزيون‌هاي LCD را كم نكند و به همين منظور بلند‌گوها از معرض ديد پنهان شد.
 
بلندگوها در زير صفحه تلويزيون قرار گرفت تا از ديد پنهان مانده تا با حفظ سادگي ظاهري زيبا به نمايش در آيد.
کد مطلب: 17327
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام