۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۶

بنكيو اولين سري از پروژكتورهاي خانگي با قابليت نمايش در فواصل كوتاه با كيفيت HD را روانه بازار كرد



شركت بنكيو سه مدل جديد به سري پروژكتورهاي خانگي خود افزود.
به گزارش ایتنا بدين منظور اين شركت از مدل‌هاي W۷۱۰ST، (اولين پروژكتور خانگي دنيا با قابليت نمايش در فاصله كوتاه با كيفيت HD)، W۷۰۰ (با آخرين فناوري سه بعدي HD) و W۱۰۶۰ (با كيفيت Full HD)، رونمايي كرد.

براي علاقه‌مندان به استفاده از سيستم‌هاي صوتي و تصويري، و عاشقان بازي كه به دنبال هيجان بيشتري هستند، امكان استفاده خانگي از اين نسل جديد پروژكتورها فراهم آمده است به نحوي كه تصاوير به صورت واقعي و با روشنائي و كنتراست بالا نمايش داده مي‌شوند و كيفيت صدا نيز به دليل بهره‌بردن از سيستم DLP شركت Texas Instrument فوق‌العاده خواهد بود.
بنابراين به كمك اين محصول بنكيو، بدون در نظر گرفتن اندازه اتاق و بودجه‌تان از بازي كردن و فيلم ديدن لذت ببريد.

W۷۱۰ST
پروژكتور W۷۱۰T بنكيو، اولين پروژكتور دنيا با قابليت پخش تصاوير در فاصله كوتاه با كيفيت HD است كه بهترين گزينه براي آنهايست كه عاشق بازي و فيلمند و به دنبال تفريح بيشتر در وقت محدود خود هستند.

بهره بردن از تكنولوژي انحصاري لنزهاي كروي در اين محصول، به شما اجازه مي‌دهد كه تصاويري به وسعت ۶۳ اينچ را در فاصله تنها يك متري نمايش دهد و بدين ترتيب از ديدن تصاويري در ابعاد دلخواه با توجه به اندازه اتاق و بدون هيچ سايه و نقطه كوري لذت ببريد.

از ديگر ويژگي‌هاي اين محصول: كنتراست بسيار بالاي ۱۰۰۰۰:۱ با درخشندگي ۲۵۰۰ ANSI، دو ورودي HDMI، اسپيكر ۱۰ واتي با كيفيت DLP LinkTM و NVIDIA ۳D Vision Dual ۳D projection.
اين پروژكتور ابعاد جديدي از تصاوير را براي شما نمايش خواهد داد و لذت تازه‌اي را از ديدن فيلم و بازي بدون دردسر براي تنظيمات، تجربه خواهيد كرد.

W۷۰۰
همراه شما در ديدن فيلم‌ها و بازي‌هاي سه بعدي
اين پروژكتور شيك با توجه به قابليت‌هايي مثل دو ورودي HDMI و قدرت صداي ۱۰ واتي، به راحتي و بدون تنظيمات پچيده، تصاوير با كيفيت را همراه صداي واضح بر روي سطح وسيعي نمايش مي‌دهد.
قدرت روشنايي ANSI ۲۲۰۰ و كنتراست بالاي ۱۰۰۰۰:۱ باعث نمايش تصاوير با جزئيات كامل مي‌شود تا حين تماشاي آنها هيجان و شادي مضاعفي را احساس كنيد.

براي علاقه‌مندان به بازي‌هاي سه بعدي، W۷۰۰ به DLP LinkTM و NVIDIA® ۳D Vision مجهز شده است.
همچنين اين مدل براي اطمينان از كيفيت رنگ‌ها، توسط سيستم DLP شركت Texas Instruments تقويت شده و داراي لامپ تصويري به طول عمر ۶۰۰۰ ساعت در وضعيت اكو مد است.

W۱۰۶۰
ويژگي‌هاي اين پروژكتور عبارتند از: Full HD resolution، قدرت روشنائي ۲۰۰۰ ANSI lumen، نسبت كنتراست۵۰۰۰:۱، سيستم صوتي ۱۰ واتي و ورودي HDMI.
براي لذت بردن از تصاوير كافي است كه تنها اين دستگاه را به برق وصل كنيد!

براي اطلاعات بيشتر به وب سايت زير مراجعه كنيد: www.BenQ.ae
کد مطلب: 20596
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام