۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۲۵
از مرز ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار گذشت:

پورت‌های ADSL نصب شده شرکت‌های ندا

ايتنا- پورت‌های ADSL نصب شده شرکت‌های ندا، از مرز ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار گذشت.
به گزارش روابط عمومي گروه شركت‌هاي ندا (PAP)، طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعداد پورت‌های ADSL نصب شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌های ندا تا پایان بهمن ۱۳۸۹، از مرز ۱ میلیون و۳۰۰ هزار پورت گذشت.

شایان ذکر است که به دلایل فنی، آمار رگولاتوری همواره با اختلاف فازی دو ماهه اعلام می‌شود. در این آمار که به جدول منصوبه-دایری شهرت دارد، «منصوبه» به معنی تعداد پورت‌های نصب شده در مراکز مخابراتی و «دایری»، پورت‌هایی هستند که هم اکنون کاربر از آن استفاده می‌کند.

به گزارش ایتنا بر اساس این گزارش، در مقایسه با آمار دی سال ۸۹، حدودا ۴۲ هزار پورت ADSL به آمار پورت‌های دایری در سطح کشور اضافه شده است.
تا آخر بهمن ماه سال گذشته، ۱ ميليون و ۳۰۶ هزار و ۴۹۹ پورت ADSL در ۳۱ استان توسط شرکت‌های بخش خصوصی دارای پروانه PAP در كل كشور نصب شده که از اين تعداد ۷۶۸ هزار و ۶۶۵ پورت توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.

بنا بر اين گزارش در «استان تهران» تا ۳۰ بهمن ۸۹، ۱۷ هزار و ۷۵۴ پورت به تعداد پورت‌های منصوبه و ۲۶ هزار و ۹۱۳ پورت به تعداد کل پورت‌های دایر و زیربار رفته اضافه شده که با احتساب این افزایش تعداد، آمار پورت‌های منصوبه و دایری واگذارشده توسط گروه شرکت‌های ندا در استان تهران به ترتیب به ۴۵۸ هزار و ۲۲۵ پورت و ۳۰۷ هزار و ۱۹۲ پورت رسیده است.

تعداد پورت‌هاي منصوبه شرکت‌هاي ندا در «شهر تهران»، ۳۶۳ هزار و ۶۲۵ پورت است که از اين تعداد ۲۶۴ هزار و ۱۷۷ پورت در حال بهره‌برداري است که مقایسه این آمار با آمار دی ۸۹ نشان می‌دهد که در شهر تهران به ترتیب ۱۶ هزار و ۲۹۲ پورت و ۲۴ هزار و ۱۴۲ پورت به مجموع آمار منصوبه و دایری اضافه شده است.

طبق این آمار از ۲۶ هزار پورت دایری در استان تهران تا ۳۰ بهمن ۸۹، ۷/۸۹ درصد آن در شهر تهران به بهره برداری رسیده است.
کد مطلب: 17852
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام