۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۲۴

شركت‌هاي ندا حدود يك و نيم ميليون پورت ADSL نصب كردند

ايتنا - طبق این گزارش تا آخر فروردین ماه سال جاری، ۱ ميليون و ۴۲۳ هزار و ۳۰۶ پورت ADSL در ۳۱ استان توسط شرکت‌های بخش خصوصی دارای پروانه PAP در كل كشور نصب شده که از اين تعداد ۸۶۱ هزار و ۵۱۲ پورت دایر شده و توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.


پورت های ADSL نصب شده شرکت‌های ندا از مرز ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار گذشت.

به گزارش ایتنا از روابط عمومي گروه شركت‌هاي ندا (PAP)، طبق آخرين آمار سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، تعداد پورت‌های ADSL نصب شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌های ندا تا پایان فروردین ۱۳۹۰، از مرز ۱ میلیون و۴۰۰ هزار پورت گذشت.

طبق این گزارش تا آخر فروردین ماه سال جاری، ۱ ميليون و ۴۲۳ هزار و ۳۰۶ پورت ADSL در ۳۱ استان توسط شرکت‌های بخش خصوصی دارای پروانه PAP در كل كشور نصب شده که از اين تعداد ۸۶۱ هزار و ۵۱۲ پورت دایر شده و توسط کاربران در حال بهره‌برداري است.

بنا بر اين گزارش در «استان تهران» تا ۳۱ فروردین ۹۰، آمار پورت‌های منصوبه و دایری واگذارشده توسط گروه شرکت‌های ندا در استان تهران به ترتیب به ۵۰۱ هزار و ۷۷۷ پورت و ۳۱۹ هزار و ۳۷۲ پورت رسیده است.

تعداد پورت‌هاي منصوبه شرکت‌هاي ندا در «شهر تهران»، ۳۸۹ هزار و ۱۶۰ پورت است که از اين تعداد ۲۷۱ هزار و ۹۴ پورت در حال بهره‌برداري است.

کد مطلب: 18388
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام