۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۲

تولد 6 سالگی نظام صنفی

ایتنا - مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود.
تولد 6 سالگی نظام صنفی


به گزارش ایتنا، مهندس داود حقگو، دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اعلام این خبر گفت : به مناسبت ششمین سالروز تاسیس سازمان، مراسمی به منظور گرامیداشت این روز با حضور اعضای سازمان، مقامات دولتی و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات روز دوازدهم تیرماه در سالن اجتماعات سازمان برگزار خواهد شد.


وی با بیان این که در آستانه گرامیداشت این روز مهم‌ترین اهداف و آرمان‌های سازمان در قالب ۷ شعار اعلام می‌شود، اظهار داشت : روابط عمومی سازمان به مناسبت روز دوازدهم تیرماه، گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، مهم‌ترین درخواست‌های سازمان را در قالب ۷ شعار برای ۷ روز از طریق سایت سازمان اعلام خواهد نمود.


دبیر سازمان افزود : مسایلی چون توسعه روابط و مناسبات کاری با دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی و دولتی، ساماندهی بازار فناوری اطلاعات، انسجام صنفی و توسعه ارتباطات بین‌المللی از جمله اولویت‌های سازمان در سال جاری می‌باشد که در قالب ۷ شعار در آستانه سالروز تاسیس سازمان مطرح می‌شود.


مهندس حقگو همچنین با اشاره به فعالیت نظام صنفی رایانه‌ای استان‌ها برای گرامیداشت این روز گفت : به منظور ایجاد وحدت رویه در سیاست‌ها و برنامه های اجرایی در خصوص گرامیداشت سالروز سازمان، آیین نامه ای تهیه و به استان‌ها ابلاغ شده است.
کد مطلب: 18628
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام