۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۰

پیام تبریک رحمتی برای شش سالگی نصر

ایتنا - رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به مناسبت ششمین سالگرد تاسیس این سازمان، پیام تبریک صادر نمود.
پیام تبریک رحمتی برای شش سالگی نصر
به گزارش ایتنا، متن پیام پرویز رحمتی که بر روی سایت سازمان قرار گرفته به شرح زیر است.

سالروز تاسیس سازمان نصر به همه ذینفعان مبارک باد!

هرگاه پیشینه تاسیس سازمان را به شش سالگی آن بیافزاییم، شاهد عنفوان جوانی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان سازمانی مردم نهاد و فراگیر هستیم که وجودش مرهون درک و فهم اعضاء فرهیخته آن، برخی مسئولین وقت معتقد به جایگاه و نقش سازمان‌های مردمی و نیز تلاشگران هدفمند و پیگیر تحقق اهداف مشترک و متعالی صنفی در جایگاه منتخبین صنف است.

کار صنفی به معنی کار مبتنی بر فصل مشترک منافع بعضاً متضاد آحاد صنف است. دغدغه های ناشی از ذات مطالبه گری این‌گونه تشکل‌ها برای برخی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و الزام اجتناب از افراط و تفریط در عین رعایت اصول و ضوابط حرفه ای از جمله ضروریات انجام این کار است. لذا صبر و پایداری و توجه به چشم انداز روشن و اجتناب ناپذیر این مسیر برای عبور از پستی و بلندی‌ها و برخی ناهنجاری‌های واقعاً موجود زمینه حرکت هدفمند سازمان می‌باشد.

ششمین سالروز تاسیس این سازمان مردمی و فراگیر را به کلیه ذینفعان به ویژه فعالین و اعضاء پرتلاش و مسئولیت پذیر این سازمان صمیمانه تبریک می‌گویم و امیدوارم با درک شرایط و حضور بیشتر و مؤثرتر خود امکان پوشش کمبودها و افزایش قابلیت‌ها برای رفع موانع و تنگناها را حتی‌المقدور فراهم نموده و شرایط نیل به جایگاه در خور در عرصه اقتصاد کشور فراهم گردد.
پرویز رحمتی
کد مطلب: 18669
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام