۰
plusresetminus
دوشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۲

موشواره دوستدار محيط زيست آمد

ايتنا- ابزار هاي جانبي مثل موس و صفحه کليد يکي از آخرين وسايل الکترونيکي مي‌باشد که کاملا بي‌سيم نشده است و دليل اصلي اين موضوع را مي‌توان نگراني مشتريان نسبت به کاهش دقت و کارايي به دليل بي‌سيم شدن دانست.



به گزارش ایتنا، شرکت گيگابايت که چندين سال است وارد عرضه توليد لوازم جانبي شده است، اين بار يک موس خوش ساخت بي‌سيم با نام ECO۵۰۰ را روانه بازار کرده است.

اين محصول از اتصال بي‌سيم قدرتمند ۲.۴ گيگاهرتزي استفاده مي‌کند تا فاصله ۱۰ متري از رسيور دقتي بي نظير داشته باشد. رسيور اين دستگاه فوق‌العاده کوچک است و در هنگام قرار گرفتن بر روي درگاه USB تنها چند ميليمتر فضا اشغال مي‌کند.

بزرگترين نکته مثبت ECO۵۰۰ طول عمر باتري است، به نوعي که اين موس مي‌تواند تا ۱۲ ساعت به صورت مداوم کار کند، که در ميان ديگر موس‌هاي بي‌سيم عددي قابل توجه است.

امروزه ديگر موس‌هاي ليزري معمولي جوابگوي نياز هاي کاربران نيست و به همين دليل شرکت گيگابايت يک سنسور قدرتمند بر روي اين موس تعبيه کرده است.

در ضمن، به وسيله کليد DPI که بر روي ECO۵۰۰ قرار دارد مي‌توانيد در هر لحظه بين DPI ۸۰۰ و ۱۶۰۰ يکي را انتخاب کنيد. در کل اين محصول ۵ کليد دارد که مي‌توان آنها را برنامه‌ريزي کرد تا ميان‌بر مورد نظر شما بشوند.
کد مطلب: 18906
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام