۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۲
برای دوازدهمین سال متوالی

حضور شرکت مخابرات استان تهران درنمایشگاه تلکام

ايتنا - سرویس ۱۸۱۸، خدمات الکترونیک، پیامک تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت(ADSL)، سرویس‌های هوشمند (IN)، ویدئو کنفرانس، سامانه ۱۱۸، سرویس تلویزیون تعاملی (IP TV)، از جمله خدماتی است که در نمایشگاه تلکام عرضه می‌شود.


در راستای ارائه خدمات و مشتری‌مداری، شرکت مخابرات استان تهران برای دوازدهمین سال متوالی در نمایشگاه تلکام حضور می‌یابد.

به گزارش ایتنا از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، حجت اله فرزین مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با اعلام این مطلب گفت: پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران و سیاست‌های جدید مبنی بر حضور متمرکز شرکت‌های تابعه ، شرکت مخابرات استان تهران نیز حضور خود را در این شرکت فعال‌تر و پررنگ‌تر کرده است.

وی افزود: شرکت مخابرات استان تهران در نمایشگاه امسال خدمات و سرویس‌هایی را ارائه می‌دهد که هر کدام از آنها با حضور مدیران و کارشناسان متخصص به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

وی در خصوص ارائه خدمات در نمایشگاه تلکام ادامه داد: سرویس ۱۸۱۸، خدمات الکترونیک، پیامک تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت(ADSL)، سرویس‌های هوشمند (IN)، ویدئو کنفرانس، سامانه ۱۱۸، سرویس تلویزیون تعاملی (IP TV)، از جمله خدماتی است که در نمایشگاه تلکام عرضه می‌شود.

فرزین از جمله مزایای حضور در نمایشگاه تلکام را مراجعه افراد متخصص اعلام کرد و گفت: شرکت‌ها و گروه‌های تجاری که در حوزه IT و مخابرات فعال هستند در این نمایشگاه حضور دارند، لذا بهترین فرصت برای انتقال و تبادل تجارب و بهره‌مندی از آخرین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز مخابراتی است و از طرفی فرصتی برای مخاطبان خاص برای انتقال پیام‌ها و اطلاعات مورد نظر و تبلیغ و اطلاع‌رسانی در خصوص خدمات و سرویس‌های جدید شرکت مخابرات استان تهران می‌باشد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران خاطر نشان کرد: دفتر روابط عمومی با حضور مدیران و کارشناسان حوزه سایت اینترنتی و واحد ارتباط مردمی ۱۹۰ به سوالات مراجعان در خصوص خدمات و سرویس‌های شرکت پاسخگو بوده و بصورت آنلاین نسبت به انعکاس اخبار، رویدادها و گزارشات نمایشگاه از طریق سایت اینترنتی WWW.TCT.IR اقدام می‌نمایند و با تهیه فرم‌های نظرسنجی، نظرات مردم را در خصوص مسائل مربوط به خدمات شرکت دریافت و برای رسیدگی به واحدهای مرتبط منعکس می‌کنند.

فرزین در پایان گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده هر روز دو نفر از مدیران کل شرکت مخابرات استان تهران در حوزه‌های فنی در غرفه حاضر می‌شوند تا با خبرنگاران رسانه‌ها مصاحبه و گفت‌وگو نمایند.
 
کد مطلب: 20172
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام