۰
plusresetminus
پنجشنبه ۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۸

رقابتی طلایی برای فرصتی طلایی

ايتنا - دانشگاه شریف اقدام به برگزاری نخستین جشنواره نوآوری‌های تلفن همراه ایران و همچنین دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نموده است.


امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به خصوص تلفن همراه و صنایع وابسته به آن از دو جهت در زندگی انسان‌ها تاثیر گذار می‌باشد.

نخست اینکه اکثر فعالیت‌های روزمره مردم از افراد عادی گرفته تا قشر مدیریتی و خاص به نحوی بطور غیرمستقیم وابسته به خدمات مختلف تلفن همراه هستند.
دوم اینکه، این صنعت با پیشرفت روز افزون و چشمگیر و همچنین فراگیر شدن کاربردهای آن بین اقشار مختلف جامعه تاثیر بسزایی در درآمدزایی و بطور کلی اقتصاد جوامع مختلف دارد.

بر همین مبنا دانشگاه شریف اقدام به برگزاری نخستین جشنواره نوآوری‌های تلفن همراه ایران و همچنین دومین کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه نموده است.

طی برگزاری این جشنواره، طرح‌ها توسط افراد و استادان صاحب‌نام این رشته مورد داوری قرار می‌گیرند و در طی مراسمی در روز ۱۴ اسفند ماه در سالن همایش‌های صدا و سیما از طرح‌ها و نرم‌افزارهای برتر کنفرانس تقدیر به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان به زمینه تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه با شرکت در این مسابقه، ضمن ارزیابی فعالیت خود، امکان معرفی و آشنایی با بازیگران اصلی صنعت تلفن همراه کشور را به دست می‌آورند.
صاحبان آثار برگزیده مسابقه نرم‌افزار از فرصت‌های مختلف حمایتی، سرمایه‌گذاری و همکاری تجاری نیز برخوردار خواهند شد.

دانشگاه صنعتی شریف با همکاری حامیان جشنواره جوایز نفیسی را نیز به شرکت کنندگان برتر اختصاص خواهد داد.

شما می توانید با مراجعه به سایت جشنواره www.mobileawards.ir اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی شرکت در مسابقه نرم‌افزار پیدا کنید.
 
کد مطلب: 20285
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام