۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۲۵

XperiaTM S- نخستین تلفن هوشمند از سری جدید XperiaTM NXT




Xperia™ S نخستین تلفن هوشمند سونی و نیز نخستین گوشی از سری جدید Xperia NXT در یک کنفرانس خبری در نمایشگاه بین‌المللی CES ۲۰۱۲ در لاس‌وگاس معرفی شد.
سونی همچنین تغییر نام بخش تلفن همراه خود به "ارتباطات همراه سونی" را اعلام کرد.

به گزارش ایتنا Xperia™ S با صفحه نمایش با وضوح بالا با کیفیت HD سونی تجربه نمایش خیره کننده‌ای را ارائه کرده و با پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی برای عملکرد سریع‌تر و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی می‌تواند تنها در مدت ۱.۵ ثانیه از حالت آماده بکار عکسبرداری نماید.
تلفن هوشمند جدید سونی امکان اتصال آسان با چندین صفحه نمایش را برای مصرف کنندگانی که به دنبال به اشتراک گذاشتن و لذت بردن از محتوا بر روی صفحه نمایشی که بیشتر از همه متناسب با وضعیت آنان است، فراهم می آورد. خواه این صفحه نمایش متعلق به تلویزیون باشد یا تلفن هوشمند، لپ‌تاپ یا تبلت.

مصرف کنندگان اکنون می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را از طریق شبکه سرگرمی‌های سونی با اتصال Xperia™ S خود از طریق HMDI به تلویزیون تماشا کرده یا بصورت بی‌سیم و تنها با یکبار لمس صفحه، تصاویر را به اشتراک بگذارند.

Xperia™ S همچنین به تکنولوژی ارتباطات برد نزدیک (NFC)که کاربران را قادر می‌سازد تا محتوای موجود بر روی گوشی خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از تعداد رو به افزایشی از برنامه‌های کاربردی و خدمات مبتنی بر NFC لذت ببرند، مجهز است.
Xperia™ S همچنین با داشتن گواهی پلی استیشن تجربه بازی‌های با کیفیت بالا برای تلفن‌های هوشمند و دسترسی به فروشگاه پلی استیشن را تضمین می‌نماید.

Xperia™ S جلوه‌ای از "هویت نمادین"، رویکرد جدید طراحی که در سری جدید Xperia™ NXT تکرار خواهد شد و ظاهری ساده و مستحکم و در عین حال با قابلیت تمایز آنی را خلق می‌نماید، ارائه می‌دهد.
عنصر شفاف بکار گرفته شد در پایین بدنه هاله‌ای را ایجاد کرده است که توسط آن صفحه نمایش جلوه بیشتری می‌بابد.
به علاوه، این عنصر شفاف تاثیر روشنایی بخش داشته و اجزای آنتن را یکپارچه می‌سازد.

سبک رابط کاربری به منظور تطابق با طراحی مینی‌مالیستی سخت‌افزاری تغییرداده شده است.
کاغذ دیواری صفحه اصلی به ویژگی زمینه متحرک که استفاده کاملی از ویژگی نمایش واقعی با وضوح بالا (HD) و قدرت پردازنده دوهسته‌ای می‌نماید، تجهیز شده است.

Xperia™ S که از سه ماهه نخست سال ۲۰۱۲ در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد، مبتنی بر پلت فرم ویرایش ۲.۳ آندروید(نان زنجفیلی) بوده و در طی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۲ به پلت فرم ویرایش ۴ آندروید (بستنی حصیری) ارتقاء می‌یابد.
 
کد مطلب: 20749
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام