۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۳

سیلزفورس یکی دیگر از شرکت‌های عرضه کننده راهکارهای کسب و کار را خرید

ایتنا- این شرکت که تینک فوز نام دارد برای مدیران پروژه‌ها و سرپرست گروه‌ها راهکارهای ارتباطی عرضه می‌کند.
سیلزفورس یکی دیگر از شرکت‌های عرضه کننده راهکارهای کسب و کار را خرید


شرکت سیلزفورس، یکی از عرضه کنندگان مطرح راهکارهای کسب و کار در بازارهای جهانی اخیراً شرکت تینک فوز (Thinkfuse) را خریداری کرده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم،تینک فوز یک شرکت تازه تاسیس است و در زمینه طراحی و عرضه راهکارهای ارتباط گروهی برای کسب و کارهای تجاری فعالیت می‌کند.

به گزارش وب سایت zdnet، شرکت تینک فوز که در سیاتل آمریکا مستقر است برای مدیران پروژه‌ها و رهبران و سرپرست گروه‌ها راهکارهای ارتباطی عرضه می‌کند.

مدیران تینک فوز ضمن تایید خبر خرید این شرکت توسط سیلزفورس گفته‌اند این ادغام به پیشبرد هدف ما برای تقویت شفافیت و ارتباطات باز در محیط کار کمک می‌کند.

بر اساس این گزارش شرکت تینک فوز از ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۲ عملیات مستقل خود را متوقف خواهد کرد. احتمال می‌رود شرکت سیلزفورس با خرید تینک فوز از آن در جهت تقویت راهکارهای کسب و کار اجتماعی خود استفاده کند. تاکنون جزئیات و قیمت این قرارداد فاش نشده است.

سیلزفورس چندی پیش شرکت بودی مدیا را هم که در زمینه عرضه راهکارهای بازاریابی و کمپین‌های تبلیغاتی بر روی شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کرد خرید.
مدتی است رقابت شرکت‌های مطرح عرضه کننده راهکارهای کسب‌وکار بر سر خرید شرکت‌هایی از این دست بالا گرفته است.

اکثر این شرکت‌ها می‌کوشند با خرید شرکت‌های کوچک و بزرگی که در زمینه طراحی راهکارهای اجتماعی و ارتباطی تخصص دارند، محصولات و خدمات خود در این حوزه را تقویت کند.

شرکت‌های مایکروسافت، اوراکل و سیلزفورس از جمله سه شرکت مطرحی هستند که با خریدهای خرد و کلان خود در هفته‌ها و ماه‌های اخیر پیوسته خبرساز بوده‌اند.
 
کد مطلب: 22610
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام